פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר שהזמנתי ושילמתי עליו מראש וכן שירות לקוחות גרוע מאוד נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שרון, בת 31, מתגוררת בתל אביב.
ביום 24/11/08 נכנסתי לחנות לי-קופר שבקניון עזריאלי. ביקשתי לרכוש שני פריטים. האחד, סריג בצבע ירוק העונה לשם: KT-OPEN NECK והפריט השני היא חולצה שחורה עם שרוכים העונה לשם: lst-open v +string .
כאשר נודע לי כי הסריג שביקשתי לרכוש לא קיים במידה שביקשתי (S), הבטיח לי המוכר כי ניתן להזמינו כאשר מועד הגעתו הינו בתוך ימים בודדים בלבד. כאשר הגעתי לקופה , חזר הקופאי על דבריו של המוכר, ואישר לי כי הפריט אשר ביקשתי להזמין יגיע תוך שבוע ימים ומקסימום 10 ימים בלבד. מאחר ורציתי את הסריג, הסכמתי לשלם בעדו מראש, בידיעה כי תוך 10 ימים בלבד הוא יגיע לידי כמובטח. רכשתי את החולצה ועל הסריג שילמתי מראש, סה"כ כ- 250 ש"ח. והנה, הפלא ופלא, היום בערב, ה-16/12/08, למעלה משלושה שבועות מאז רכישתי את פריטים אלה- טרם הגיע הסריג לידי.
למותר לציין כי התקשרתי 3 פעמים במהלך תקופה זו לחנות בעזריאלי, ובכל פעם מחדש נאמר לי שהסריג בדרכו לחנות, וכי יעדכנו אותי טלפונית לגבי זמן הגעתו המדוייק על מנת שאסור לקבלו מן החנות. אולם מילים לחוד ומעשים לחוד- עד עתה, בחלוף כמעט חודש מאז הרכישה, לא פנה אלי אף גורם מרשת לי קופר על מנת לבשר לי על הגעתו המיוחלת של הסריג שרכשתי, ואף אחד גם לא טרח להתקשר על מנת לעדכן אותי מה עלה בגורלו או מתי הוא צפוי להגיע לחנות. פניתי אף אל שירות הלקוחות של הרשת- דרך אתר האינטרנט של הרשת, וזאת מאחר ולא מפורסם כל טלפון שדרכו ניתן לפנות לשירות הלקוחות (כמובן). אבל עד כה טרם נענתה פנייתי.
לא זאת בלבד: החולצה שקניתי יחד עם הסריג נקנתה במידה XS במקום S כי כמובן לא היתה בסניף את אותה החולצה במידה S. כאשר הגעתי הביתה, התחרטתי שקניתי את החולצה במידה זו, ועל כן ניגשתי פיזית לכל אחת משאר חנויות הרשת באיזור תל אביב- רמת אביב, סניף שינקין ובנמל תל אביב.
לצערי, החולצה שקניתי לא נמצאה באף אחד מסניפים אלה.
לסיכום: עם מה נשארתי ביד לאחר הקנייה ברשת "לי קופר" ???- חולצה בלתי ניתנת להחלפה במידה XS שאין לי מה לעשות איתה ושלא לבשתי אותה אפילו פעם אחת !!!סריג שאומנם רכשתי כדין ותאורטית הינו בבעלותי אך לא בחזקתי ואיש אינו יודע מה עלה בגורלו, חור בכיס של כ-250 ש"ח, ויותר מכל- כעס, עצבים ועוגמת נפש מכל הקנייה האומללה והמיותרת הזו.
רשת לי-קופר- הקנייה הזו מאוד בחנות שלכם בקניון עזריאלי מאוד אכזבה אותי, ואינני סבורה כי אשוב לרכוש מוצרים של החברה בעתיד. עם זאת, אבקש בכל לשון של בקשה התייחסות כלשהו לתלונתי זו, בתקווה שאולי יבוא הקץ על הסיפור העצוב הזה, ושאוכל לפחות לקבל תמורה לכספי.
בתודה מראש, שרון, לקוחה כועסת ומאוכזבת.
כספי, עוגמת נפש, עלבון וכל השאר.. סוג הנזק :
השבה בעין של התשלום ששלמתי פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה