פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור - עדיין לא קיבלתי תשובה מהחברה ואילו החברה פרסמה כאן באתר שענתה לי נושא התלונה:
מירון אורית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי לאתר תלונה והעלתי את טענתי כלפי חברת לי קופר, התקשרו אליי מחברת גלי - שנותנת שירות ללי קופר במוצרי הנעלה.
עדכנתי אותם כי התלונה שלי היא כלפי מכנסיים מחברת לי קופר.
הם הבטיחו שהספק הנכון יפני אליי בתשובה לתלונתי.
עד היום - לאחר פרק זמן ארוך - עדיין לא פנו אליי ולא קיבלתי כל תשובה.
להפתעתי , כשבדקתי באתר ראיתי כי החברה הטעתה אותי ,את האתר ואת הקוראים כיוון שהיא כתבה כי תשובה נשלחה ללקוח - לא היה ולא נברא.
אני מבקשת מחברת לי קופר להפסיק למשוך זמן כמו שעשתה עד עכשיו, לקבל זוג מכנסיים חדשים, להפסיק להטעות את הציבור ולהתנהג כחברה שיודעת מהו שירות לקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה