פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני מרבה לקנות מלי קופר עוד בהיותו בת 16. בפעם הראשונה שהזדדתי לשירות לקוחות של לי קןפר. התאכזבתי ברמות.
אני וחבר שלי קנינו לו 2 חולצות בקיץ והמידות היו קטנות עליו. באתי לאחר מספר חודשים להחליף את המוצרים שלא נגעתי בהם והם אמרו שישלחו לי לשירות לקוחות. שירות לקוחות לא הסכימו להחליף לי את המוצר בטענה שאין לי חשבונית ( בימינו ניתן לאתר חשבונית מלפני המון זמן ) מה שהם לא טרחו לעשו. הם הבטיחו לשלוח לי לסניף הקרוב לביתי את החולצות במשך מספר חודשים התקשרתי ורק היום ששוב התקשרתי הם לא ידעו במיידית לענות מה קרה לחולצות ורק לאחר מספר דקות התקשרו אליי מהסניף להגיד לי שאני יכולה לבוא לקחת את החולצות ( אחרי שמספר חודשים היו בשקית) השירות של שירות לקוחות- של שיף היה פוגע, מזלזל ןממש לא בא לקראת הלקוח. והיא התעסקה בלהאשים אותי שלא היתה לי חשבונית. מה הקשר לא הבנתי במקום להתנצל על הטעות שהחולצות שלי עמדו מספר חודשים היא צעקה עליי. האם זה השירות לקוחות שלקוח קבוע צריך לקבל..?? מאוד עצוב לדעת זאת.. אין שום בעיה שלא הסכמתם להחליף את המוצר אבל למה להתיחחס בצורה כזו..
עלבון סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה