פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפה ויחס מזלזל מצד המוכרות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידיעתכם את חווית השרות שקיבלתי באחד הסניפים של לי קופר שבגרנד קניון.
ביום רביעי 11.11 רכשתי ג'ינס על סך 399.90₪.למחרת בערב,שזה היה יום ההולדת שלי,לבשתי אותו בבית והרגשתי שהגזרה נמוכה מדיי,הג'ינס יורד אפילו עם חגורה ולא נוח לי איתו,לכן ביום שישי 13.11 חזרתי לאותה חנות על מנת להחליף.כשניגשתי לקופאית היא שאלה אותי איפה האטיקטים והאם זרקתי אותם כבר,אמרתי לה שהאטיקטים בבית ואני אלך להביא אותם.היא לא ענתה ועברה ללקוחות אחרים.
לאחר מספר דקות חזרתי עם האטיקטים,בינתיים התחלפה הקופאית(הן היו שתיים בחנות),ניגשתי אליה,היא לקחה את הג'ינס ואמרה שהיא לא יכולה להחליף בטענה כי כבר לבשתי אותם.אני רוצה לציין שהיא הייתה מאוד אגרסיבית אליי,דיברה בטון מזלזל, מה שגרם לי להרגיש רע מאוד ופשוט יצאתי מהחנות.
זו פעם ראשונה שקניתי ב"לי קופר" ואין לי שום חשק לעשות את זה עוד פעם.בתור מישהי שעובדת בשירות לקוחות של רשת גדולה אני יכולה להעיד שאין להן מושג בנתינת שירות.
השאלה שמתעוררת מה מדיניות ההחלפה שלכם?על חשבונית כתוב במפורש שניתן לבצע החלפה תוך 14 יום ולא צוין שום דבר בקשר לפריטים שנעשה בהם שימוש.
אודה על התייחסותכם ותגובתכם לנושא עד סוף השבוע .
שלחתי את התלונה לאתר של לי קופר,אך אף אחד לא חזר אליי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הגינס פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
לי קופר שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה