פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד המוכרים בחנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי
קיבלתי תלושים ממקום עבודתי לקניה ברשת שלכם ניגשתי לעזריאלי וקיבלתי יחס מזלזל מיצד המוכר מושון ,שאמר לי שאם לא טוב לי השירות שלו אני יכולה ללכת לסניף אחר ,והמוכרת היתלוננה שהיתייעצתי איתה על בגד ואמרה שגם אם היא לא תעזור לי אקנה כי יש לי תלושים ,והמוכר מושון קרא לי קמצנית ,
אני פניתי לשירות לקוחות והם היתקשרו והיתנצלו אבל אני חושבת שמגיע לי פיצוי על הדמעות והכעס העלבון שניגרם לי בחנות ,
מי שחזר אליי מהשירות לקוחות טען שהם מיסתפקים בהיתנצלות ונזיפה במוכר ומה איתי ?אני יותר לא אקנה ברשת לי קופר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עולם עקב שירות גרוע פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
לי קופר שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה