פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות גרועה ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי ג'ינס לפני פחות משנה, ב-250 שקלים.
אחרי פחות משנה, משהו כמו 9 חודשים נפתח החור ה-3 במספר, מה שאומר שהג'ינס שהכי אהבתי הפכו לסמרטוט מלא חורים ונסיונות נואשים לתיקון .
הלכתי אל לי קופר והפצרתי בהם שזה לא בסדר שאחרי פחות משנה זה המצב של הג'ינס .
מסרתי להם פרטים, בואו נאמר שגם השירות לא היה באיכות מעולה, והם רק ניסו למצוא איפה אני אשמה .
היום הם התקשרו ואמרו שאין להם מה לעשות בנידון, שהחורים הם באשמתי ( שוב אותה טענה ) .
אבל איך ? ! אני לא מטפסת על הרים ולא השתוללתי איתם. נהפוך הוא - שמרתי על הג'ינס הזה מאוד !

כזו קרירות, כזה גועל, כזו שירות וכזו איכות הם רק הצדקה למה לא לקנות בלי קופר ! 250 שקל שהתבזבזו לחלוטין !
לתקן לי את הג'ינס, להחזיר את הכסף או לפחות לתת זיכוי ! פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
לי קופר שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה