פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי מגוחך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי חולצה אלגנטית מכופתרת ארוכה ברשת לי קופר, אשר רק לאחרונה גיליתי שהתפר שלה עקום ולכן היא "יושבת" בצורה לא סימטרית על הגוף. לאחר פניות חוזרות ונשנות הסכימה החברה לזכות אותי על החולצה. אולם, סכום הזיכוי הוא על 50 ש"ח (שזהו ערך החולצה היום), כאשר אני שילמתי עליה 160 ש"ח. מיותר לציין שעם 50 ש"ח אין הרבה מה לעשות ברשת החנויות לי קופר, בוודאי שלא לרכוש חולצה ארוכה מכופתרת חליפית. כל שביקשתי הוא שיחליפו לי את המוצר הפגום במוצר תקין. כנראה שביקשתי יותר מדי. אני חושב שחברה נמדדת בין היתר בשירות הלקוחות שלה, במקרה זה הוא לוקח בחסר. אני סיימתי לרכוש בלי קופר וכך גם חבריי בעקבות המאורע.
כספי סוג הנזק :
להחליף חולצה פגומה בתקינה. פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה