פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בנוגע להחזר כספי נושא התלונה:
רביב און שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 19,9 בת זוגתי (כנרת מולאיים) רכשה לי זוג ג'ינסים , בשווי 500 ש"ח באחת מחנויות הרשת בקניון עזריאלי. המוכרת, הידקה למתנה פתק החלפה.
החלטנו להתייצב יומיים אחרי בסניף "לי-קופר" בקניון השרון בנתניה, ולקבל את הכסף חזרה,
אך נתקלנו באטימות מוחלטת מכיוון שלא היתה בידינו החשבונית המקורית, אלא את פתק ההחלפה.
המוכר, הבוס שלו (ששוחח עימו בטלפון), והבוס של הבוס, סרבו בכל תוקף לתת לנו זיכוי כספי כי רצו את המקור, והסכים לתת לנו רק זיכוי לקנייה בלי קופר.
היה בידי את כ. האשראי, היה את פתק ההחלפה, ומשום מה ה"נוהל" חוסם כל אפשרות להחזר כספי דרך שחזור חשבונית או משהו דומה.

החוק אינו מחייב הצגת חשבונית מקורית. הוא מחייב עמידה בזמנים והחזר באריזה מקורית.
אני ובן זוגי התייצבנו בחנות כעבור יומיים (זה הזמן במקרה של ביגוד והנעלה), עם הפריטים בשקית המקורית ועם כל התוויות.

לאחר שהצקנו ללי קופר בשלל אמצעים פנה אלינו מנהל האזור באופן טלפוני (תאריך 3.10) והחליט להסכים לבקשתנו ולהעניק לנו זיכוי כספי כמוסכם בחוק..., הנל הפנה אותי לסניף של לי קופר - להם יש צורך להחזיר את השובר זיכוי שקיבלנו.

לאחר יומיים (5.10) החזרנו את הזיכוי לסניף פולג נתניה, ונאמר לנו שאנחנו צריכים להמתין שבועיים (!) עד שהמוקד שירות לקוחות ישלח לסניף פולג צ'ק (מדוע אני צריך להמתין, ומדוע צ'ק? שילמתי בכרטיס אשראי)
מאז ועד היום (5.11 ) הצ'ק לא הגיע לסניף. ( למרות שהמנהל אזור התקשר ב10.10 והבטיח שהנושא בטיפול ובקרוב מאוד נקבל את הצ'ק.
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי מידי ופיצוי על הטרטור פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
לי קופר שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה