פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ומכירת מוצר פגום נושא התלונה:
שטמר קרין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבעה שבועות רכשתי שני ג'ינסים ב500 שקלים באחד מסניפי הרשת שלכם. לאחר שבועיים בהם לבשתי את אחד הג'ינסים פעמיים בלבד גיליתי להפתעתי כי התפר בצד הג'ינס נפרם.
פניתי לסניף שלכם בקניון הזהב, שם ביקשתי שיתקנו לי המכנסיים וציפיתי באיזשהו מקום גם שיחליפו לי אותם כיוון שזה לא הג'ינס הראשון שאני רוכשת אצלכם והתאכזבתי לנוכח איכותו לאחר שבועיים בלבד ולאחר שלבשתי אותו פעמיים בלבד. הסכמתי שיתקנו לי הג'ינס והשארתי אותו בחנות. לאחר שבועיים בדיוק, כשאני מנסה ללא הצלחה לטלפן לחנות ולא זוכה למענה, למעט מענה של פקס, חזרתי לחנות ואותו המוכר (בשם אנדריי) ששלח את הג'ינס לתיקון, בדק וראה שהג'ינס שלי טרם חזר מתיקון, הוא הבטיח לדאוג לזה ואכן יום למחרת קיבלתי הודעה לבוא לקחת את הג'ינס. כשהגעתי לאסוף את הג'ינס גיליתי לתדהמתי שגם בצד השני התפר עומד להיפרם. העובדים בחנות (אנדריי ובחורה נוספת שהיו שם), אמרו לי שמנהל החנות צריך לבדוק את זה והם יחזירו לי תשובה. שבוע וחצי נוספים עברו והמנהל לא חזר אליי גם לא אף אחד מעובדיו.
לאחר שבועיים נוספים חזרתי לחנות ושוב העובדים הבטיחו לי שבאותו היום בתאריך 9/12/12 המנהל יגיע בצהריים והם יחזירו לי תשובה, אבל התשובה ממש לא הגיעה, ומכיוון שטסתי לחו"ל באותו היום ואף ביקשתי מהעובדים שיחזרו אליי עד השעה 6 לא יכולתי, שוב, לנסוע לשם בעצמי.
ביום ראשון האחרון בתאריך 16/12/12, חמישה שבועות אחרי שהג'ינס היה בחנות, חזרתי שוב לחנות והפעם לשמחתי נתקלתי במנהל, אלעד אסייג, שאפילו לא טרח להסתכל על הג'ינס ולפי התשובה שלו על מנת שאהיה מרוצה, כדבריו, הוא שלח שוב את הג'ינס לתיקון נוסף של חיזוק התפר ובעוד יום או יומיים הוא יחזור מתיקון. אם אדון אסייג היה טורח להסתכל על הג'ינס התלונה שלי לא הייתה על התפר שכבר תוקן אלא על הצד השני, כפי שתיראו בקובץ המצורף של מכתב התלונה שהופנה אליו על ידי המוכרים.
לאחר שקיבלתי תשובה מאוד לא מספקת מטעם המנהל, שהג'ינס שוב נשלח לחיזוק התפר ועליי להמתין יומיים נוספים, ביקשתי את הג'ינס חזרה, הלא שילמתי עליו ממיטב כספי ואין טעם שהוא ימשיך לצבור אבק בחנות או אצל החייט. במהלך ההמתנה המנהל המשיך לטייל בחנות ולהיראות עסוק בסידור הבגדים רק כדי לא ליצור איתי קשר עין או לאפשר לי להגיד את דבריי.
חשוב לי לציין כי אם תעשו חישוב מדויק תראו כי הג'ינס בבעלותי בסך הכול שבעה שבועות כאשר חמישה שבועות מתוכם הוא "שכן" בחנות או אצל החייט.
אני לקוחה קבועה של לי קופר ומעולם לא נתקלתי ביחס כל כך מזלזל כלפי לקוח. הזמן שבו המתנתי לתיקון, מספר הפעמים שנאלצתי להגיע לחנות כיוון שאין טלפון בחנות, מספר הפעמים שהרגשתי ש"מסבנים" אותי עד שהמנהל יבוא והפעם הכי חמורה שבה הרגשתי זלזול הכי גדול היה ממנהל החנות אלעד אסייג שלולא דיבר בצורה כל כך מתנשאת הייתי אולי ממתינה יומיים נוספים כפי שאמר לי עד שהמכנס יצא, שוב, מתיקון.
לא ברור לי איך מכנסיים חדשים צריכים להיות כל כך הרבה זמן בתיקון, לא ברור לי, אם המגמה היא לרצות לקוח מדוע לא זוכיתי במכנסיים חדשים?, לא ברור לי על מה המנהל שלכם התרברב שהוא עוסק בתחום הג'ינסים 9 שנים. אותי התשובות לא סיפקו, יצאתי מאוכזבת ואת כספי לא תרוויחו יותר.
כדאי שתלמדו את העובדים שלכם ועל אחת כמה וכמה את המנהלים שלכם מעט דרך ארץ ויחסי אנוש עצם היותם נותנים שירות ללקוח
מצפה לתגובה הולמת
קרין שטמר, לקוחה מאוכזבת
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת ג'ינס חדש! פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה