פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש כתובת:
ביג בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.04.2013 רכשתי ג'ינס בעלות של 200 ש"ח בלי קופר מודיעין, בתאריך 01.05.2013 בן הזוג שלי שהיה באילת וידע שאני מאוד רוצה את הג'ינס החליט להפתיע אותי ולקנות לי את אותו הג'ינס, כמובן שאין לי מה לעשות עם אותו ג'ינס בדיוק והחלטתי ללכת לסניף בבית שמש כדי להחליפו.
יש לציין כי שבועיים קודם לכן חבר שלי קנה לי שתי חולצות שהיו לי נורא גדולות ולא הייתה מידה קטנה יותר, רציתי להחליף אותן ומנהלת החנות ומנהל האזור החליטו שלאחת החולצות יש ריח של בושם ושלבשתי אותם. אמרתי להם להם שאני לא מתכוונת לצאת מהחנות עד שיינתן לי מה שמגיע לי כי כמובן שלא לבשתי אותן, ומנהל האזור ששמו "סמי" החליט שהוא מתחיל לצעוק עליי "אני לא חייב לך כלום, אני בא פה לקראתך, תאריך הקבלה עברו שבועיים ויום ואני עדיין מחליף לך אז תרגעי, (למרות שעברו רק 11 יום אבל לא משנה), הייתי ממש בשוק שכבר לא יכולתי להגיב, לא הבנתי איך מנהל אזור שהוא הבן-אדם שהכי צריך להתייחס ללקוחות בצורה הכי טובה ויפה צועק על הלקוח, שיתבייש.
בתאריך 02.05.2013 נכנסתי לחנות לי קופר שבסניף ביג בית שמש בכדי להחליף את הג'ינס שחבר שלי קנה לי במתנה (לאחר שכבר הייתה לי שם חוויה לא נעימה עם מנהלת הסניף ומנהל האזור, נאלצתי לחזור לשם).
ניסיתי למדוד בערך כל דבר בחנות - אך לא מצאתי כלום, שאלתי לגבי החזר כספי וכמובן שרציתי לקבל את ההחזר לפני הקבלה של מה שקניתי במודיעין ולא לפי שזאת שקנה באילת, למה שהחברה תרוויח 17% ולא אני??
במודיעין קניתי את הג'ינס ב-45 ש"ח בזיכוי שהיה לי, ו-145 ש"ח שילמתי בכרטיס אשראי, המוכרת הנחמדה התקשרה למנהל האזור סמי כדי לבקש אישור לעשות החזר כספי וזה החל לצעוק עלייה בטלפון כי "לא הבין" את המוכרת המסכנה ואמר לה שלא ניתן לעשות החזר כספי על מוצר שנקנה חלקית בזיכוי.
החלטתי שאם לא אקבל את מה שמגיע לי אלך עם זה עד הסוף, חוק זה חוק, אמרתי לה שתגיד לו שאני מתכוונת להגיש עליו תלונה אצל "נציבות תלונות הציבור" ולאחר 5 דק' כבר קיבלתי את ה-200 שקלים בחזרה לכרטיס אשראי, בלי זיכוי ובלי כלום.
אחרי שהמוכרת זיכתה אותי בכרטיס נראתה לי קצת עצובה, שאלתי מה קרה והיא ענתה לי שיש מצב שהיא תפוטר על מה שקרה עכשיו, הייתי בשוק ושאלתי למה והיא ענתה "כי המנהל אזור שלי לא הבין מה קרה פה והוא ממש התעצבן, אולי לא הסברתי את עצמי נכון..."
הייתי בהלם מוחלט, למה שהיא תפוטר??? בגלל שלא הצליחה למכור לי משהו במקום??? פשוט אכזבה מהמקום הזה.
עם מנהל אזור כזה לא פלא שהשירות בחנות היה לא משהו...
בסופו של דבר קיבלתי את מה שרציתי אבל מה שבטוח שלשם אני לא אחזור יותר בחיים (והייתי לקוחה ע"ב קבוע) וחבל.
אני רק רוצה למסור למנהל האזור סמי שהוא איבד כ"כ הרבה לקוחות וחבל, בית שמש זאת עיר קטנה והכל פה עובר מפה לאוזן, וממני אני אדאג שהתלונה תעבור לכל מי שצריך.
בזבוז זמן מיותר, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה