פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה בכל מכיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני קצת יותר מחודש קניתי ג'ינס בחנות הקריון שבקרית ביאליק .הרכישה היתה בסך 500 ש"ח. לא פחות מחמישית משכורתי החודשית . כיום לאחר הרכישה התגלו שני חורים בצידו של הג'ינס, הוטרחתי חזרה אל החנות ובמקום לשלוח אותו לתיקון שלחו אותי ואת הגינס לתיקון כאשר הסברתי לצוות העובדים שהגינס ניקנה במיוחד לטיסה לחו"ל שתכננתי יום למחרת וזמני קצר. אודה ואומר שמעולם לא רכשתי ג'ינס ברשתכם ולא נאמר לי שהגינסים שלכם מתרחבים בעת הקנייה, להיפך נאמר לי שהגינס יושב עליי "פצצה" ושאני צריכה להעריך את הדעה האובייקטיבית שכן מוכרים בלי קופר לא "דוחפים" מוצרים אלא תמיד כנים עם לקוחותיהם.
ובכן,לאחר לבישה אחת של הגי'נס אפשר כבר ליקרוא לו שק תפוחי אדמה והכסף ששילמתי הפך חסר ערך ותמורה לעלות המופרזת של שק תפוחי אדמה לא קיבלתי...ומאחר ושהיתי בחו"ל זמן מה לא יכולתי לבוא ולהציג טענותיילפני עובדי החנות. באופן בלתי צפוי הצטלבה דרכי עם הרשת לי קופר לאחר חזרתי לארץ ונקראתי לעבוד בספירות המלאי של הרשת, בעבודתי עברתי מחנות לחנות ומלבד ספירות המלאי עשיתי את פרוייקט תחתוני הגברים שבוצע ברשת ברוב החנויות לארץ ולמרבה הפתעתי לא הפסקתי לשמוע משפטים כמו:"הגינס מתרחב", "חייבים לקחת מידה יותר קטנה" וכן הלאה. נפילה בין הכיסאות? או שמא נפילה על מתלמד? בכל אופן, נפילה זה בטוח. ובקשר לעוגמת הנפש , גדולה היא כגודל התשלום. אכזבה . אנא קחו לתשומת ליבכם שהאיכות ירודה בהרבה ממתחריכם ובאשר לשירות כדאי לבוחנו מחדש. מעניינת אותי תגובתכם בנושא מאחר וההרגשה היא שאין כל כך למי לפנות. תודה.
כספי סוג הנזק :
או לקבל תמורה ראויה לכספי או להחזיר את הפריט שהינו פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה