פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אזור תעשיה פולג נתניה - BIG פולג כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי לבת שלי בתאריך 4/04/06 מיכנסי ג'ינס בחנות LEE COOPER בBIG פולג בנתניה. בבדיקה בבית נמצא פגם מאוד חמור בג'ינס.
חזרתי למחרת ( תוך 24 שעות ) לחנות להחלפת נמוצר. לבקשה שלי להחליף מוצר קיבלתי תשובה שלפי נוהלי החברה אין למוכר אישור להחלפות או החזרי כספי ללקוחות ????
מה זכויות הצרכן , לקוח במצב זה ??? מה מחויבות של ספק ( LEE COOPER ׂ) במצב זה ???
מי אפצה אותי לזמן שלי , שיחות טלפון לבירוים שונים ????
עוגמת נפש סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה