|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אזור תעשיה פולג נתניה - BIG פולג |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי לבת שלי בתאריך 4/04/06 מיכנסי ג'ינס בחנות LEE COOPER בBIG פולג בנתניה. בבדיקה בבית נמצא פגם מאוד חמור בג'ינס.
חזרתי למחרת ( תוך 24 שעות ) לחנות להחלפת נמוצר. לבקשה שלי להחליף מוצר קיבלתי תשובה שלפי נוהלי החברה אין למוכר אישור להחלפות או החזרי כספי ללקוחות ????
מה זכויות הצרכן , לקוח במצב זה ??? מה מחויבות של ספק ( LEE COOPER ׂ) במצב זה ???
מי אפצה אותי לזמן שלי , שיחות טלפון לבירוים שונים ????
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
לי קופר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|