|
|
|
|
|
|
שירות לא הוגן ומזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח קבוע של לי קופר בסניף חוצות המפרץ בחיפה, בחודשים האחרונים רכשתי בסניף הזה בסכום כולל של כ-5000 ש"ח.
היום הגעתי לסניף להחליף 2 פריטים שרכשתי והמוכר מתן לי יחס מזלזל ולא היה מעוניין לתת שירות,בעקבות זאת השארתי את הפריטים בחנות ולא קיבלתי זיכוי ולא בגדים בתמורה.
אבקש לחזור אליי בהקדם האפשר אבי אלבז
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
לי קופר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|