פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הוגן ומזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח קבוע של לי קופר בסניף חוצות המפרץ בחיפה, בחודשים האחרונים רכשתי בסניף הזה בסכום כולל של כ-5000 ש"ח.
היום הגעתי לסניף להחליף 2 פריטים שרכשתי והמוכר מתן לי יחס מזלזל ולא היה מעוניין לתת שירות,בעקבות זאת השארתי את הפריטים בחנות ולא קיבלתי זיכוי ולא בגדים בתמורה.
אבקש לחזור אליי בהקדם האפשר אבי אלבז
עוגמת נפש סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה