פרטי התלונה

תלונות גבעת שמואל

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עזרה בתיקון ליקויים ביישום חוק הרשויות המקומיות – ערר על קביעת ארנונה כללית נושא התלונה:
בודשר בנימין ורחל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
גבעת שמואל כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: ליקויים ביישום חוק הרשויות המקומיות – ערר על קביעת ארנונה כללית
בעיריית גבעת-שמואל.

אנו פונים אליכם בבקשת עזרה לתיקון ליקויים ביישום חוק הרשויות המקומיות – ערר על קביעת ארנונה כללית בעיריית גבעת-שמואל.

בתאריך 14/2/05 התחלנו תהליך ארוך ומתסכל בהגשת השגה על קביעת ארנונה לשנים:
2004 (החלטה רטרואקטיבית של המועצה דאז),2005 .
ואח"כ לפי סדר כרונולוגי:
20/3/06 – הגשת השגה על קביעת ארנונה לשנת 2006 .
20/3/07 – הגשת השגה על קביעת ארונה לשנת 2007 .
20/3/07 – הגשת ערר בפני ועדת ערר על השנים 2004,2005,2006 (בגין אי קבלת תשובות ממנהל הארנונה על ההשגות).
15/5/07 – הגשת ערר לועדת הערר על דחיית ההשגה לשנת 2007
15/5/07 – הגשת ערר לועדת הערר על דחיית ההשגה לשנת 2007 .

במשך תקופה זאת השקענו מאמצים רבים,כסף וזמן ניכר להכנת החומר המצוי במשרדי העירייה.
במהלך התקופה תבענו את מנהל הארנונה של המועצה המקומית גבעת שמואל בבית משפט לתביעות קטנות בתל-אביב תק 5577/06 בתאריך 30/8/06 , אך נשלחנו ע"י השופט קליין לבית משפט לעניינים מנהליים, אשר נבצר מאתנו עקב סיבות כספיות (עלות אגרה גבוהה וייצוג משפטי).

חלפו 3 שנים מתחילת ההליכים וכשנה מתאריך הגשת הערר ועדיין לא נקבע מועד לכינוס ועדת הערר !!
עפ"י סעיף 11בחוק הפרשנות תשמ"א 1981-"ועל פי כל הגיון" התנהגות עיריית גבעת שמואל
מפרה על פי כל קנה מידה את שלטון החוק ולוקה בחוסר סבירות קיצוני והיעדר תום לב .
כתוצאה מכך נגרם לנו עוול , עינוי דין ונזק כספי.
לצערנו ולאכזבתנו משקפת כנראה הסחבת בבואה והדגמה לנהול הכושל של מנהל הארנונה
אשר התעלם וזלזל בנו לאורך כל הדרך.
גם פניותנו בכתב לראש העיר מר זמיר בן ארי לא הושבו!!


עוגמת נפש+בזבוז זמן+עלבון סוג הנזק :
כנוס לאלתר של ועדת הערר פתרון נדרש :

גבעת שמואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה