פרטי התלונה

תלונות איזי בייבי

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפוד לכסא תינוק שנקרע במסגרת אחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במאי 2007 רכשנו כסא לתינוק מסוג מארס של חברת איזי בייבי. רק לאחר כחודשיים מהרכישה התחלנו להשתמש בו מדי יום(כיוון שעד אז ביתנו היתה עדיין קטנה מדי). גם לאחר חודשיים אלו השימוש היה מועט מאד כ 10 דקות ביום לארוחת ערב ,כיוון שהיא בגן במשך היום. מתחילת השימוש הריפוד ( עשוי מפלסטיק ) החל להקרע במהירות. יש לציין שהילדה איננה עומדת על הכסא. לפני כחודשיים החלטנו לפנות לחנות ממנה קנינו את הכסא על מנת לממש את האחריות. בחנות אמרו לנו לפנות אל החברה ישירות. יצרנו קשר עם שירות הלקוחות ( היא טענה שהיא מנהלת שירות הלקוחות ) אשר ביקשה לשלוח את הריפוד עם מכתב הסבר לחברה דרך החנות ממנה רכשנו (שאיננה נמצאת קרוב לביתנו. לכן כל שלב התעקב מעט ). בשיחה היא ציינה שבמקרה כזה הם פשוט מאד מחליפים את הריפוד. לאחר כשבוע פנו אלינו מאיזי בייבי ונאמר שהם לא מוכנים להחליף את הריפוד. כיוון שלא ידוע להם על בעיה בדגם זה. יש לציין שדגם זה הוא חדש בשוק לראייה הוא עדיין לא מופיע באתר של החברה באינטרנט. כמו כן באותה שיחה נרמז כי אנחנו אחראים לקריעת הריפוד. לאחר סירוב לקבלת תשובה כזאת. ביקשנו לדבר עם המנהל. במשך כשבועיים היא טענה שהיא השאירה הודעות בטלפון. דבר שאינו נכון כיוון שיש משיבון בפלאפון. לאחר כשבועיים דיברנו שוב. ועדיין היא המשיכה בדבריה והסכימה למכור לנו את הריפוד ב 120 ש"ח ( עם הנחה של 30% ). יש לציין שרכשנו את הכסא בכ 400 ש"ח. שוב ביקשנו לשוחח עם המנהל כדי ללבן את הבעיה. ונאמר לנו שהוא נסע לשבועיים לחו"ל. לאחר מכן בעלי התקשר לדבר איתה שוב. ושוב היא חזרה על כך שהיא מוכנה לסכום הנ"ל וזה מחיר עלות. ואמרה שהיא תיצוא איתו קשר ותחזור אלינו. ושוב היא לא חזרה אלינו. הפעם כבר החלטנו לנסות דרכים אחרות...
יש לציין שהכסא במסגרת אחריות וכמו כן שהילדה כבר חודש וחצי יושבת על הכסא הפלסטיק בלי ריפוד כלל. לא מובן איך חברה רצינית בסדר גודל כזה לא לוקחת אחריות על מוצריה. כמו כן נציין שוב שבשיחה הראשונה נאמר שהריפוד יוחלף. ולאחר מכן בגלל שלא שלחנו את הריפוד מיד ,אלא רק לאחר מספר שבועות, בשל העיכובים שצויינו להלן אין הם מוכנים להחליף. האם מגיע לנו עונש על כך שאנו עסוקים מדי ?!? וכמו כן מדוע החברה מתנערת מאחריותה ???
מיותר לציין שכסא זה לא נרכש עבור ילדתנו הראשונה אלא אמור לשרת גם את הילדים הבאים. הרי זה לא כסא חד-פעמי...
החלפה סוג הנזק :
לממש את האחריות - החלפת הריפוד הקרוע כפי שנאמר בשיחה הראשונה פתרון נדרש :

איזי בייבי שירות לקוחות

, תגובה:
חגית - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,
בתאריך 11.10.07 קיבלתי את פנייתה של גב' רוזנברג לאחר ששוחחנו בטלפון, והוסבר לה שתשלח את המוצר הפגום לשם בדיקתו על מנת לבדוק ממה נובעת הבעיה.(ולא כפי שצויין להחלפה), וזאת לאחר שהוסבר ללקוחה שלמוצר הנ"ל יש אחריות לשירות תיקונים למשך שנה חינם למעט חלקי הבד והריפוד של הכסא.
למרות זאת ביקשתי ממנה לשלוח את הריפוד לבדיקה.
לאחר שהמוצר נבדק ע"י מעבדת התיקונים נמצא כי הקרע בריפוד שהחל במיקום שברצועה שבין הרגליים, קרע שנראה כמשיכה בריפוד ולא כתוצאה משימוש מישיבה על הכסא, מעבר לכך ישנו חלק פלסטיק קטן שנמצא צמוד לתפר של המיקום שממנו מושחלת הרצועה בין הרגליים שמונע מן הריפוד להיפתח או להקרע. הוסבר ללקוחה בשיחת טלפון שאין באפשרותינו להחליף לה את הריפוד אך למרות זאת היא התעקשה לדבר עם המנכ"ל, הסברתי לה שהמנכ"ל לא מדבר עם הלקוחות אבל אני אבדוק מולו שוב את הבעיה ואחזור אליה.
לצערי המנכ"ל היה בחו"ל למשך שבועיים, ורק לאחר שחזר הוא בדק את תלונתה של גב' רוזנברג והצעתו היתה לרכוש ריפוש חדש ב-30% הנחה.(90 ש"ח).


תגובה:
הצעתינו עדיין עומדת בעינה, שוב אני מציינת שבתעודת האחריות, ישנה אחריות למוצר למעט חלקי הבד והריפוד. הלקוחה תוכל לקבל ריפוד חדש בהנחה של 30% ולשלם על הריפוד 90 ש"ח.

אשמח לעזור בשאלות נוספות
תודה ויום טוב חגית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה