פרטי התלונה

תלונות איזי בייבי

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קלקולם של עגלת תינוק +כורסת הנקה נושא התלונה:
אלקסלסי מרלן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' המרכבה 31 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-20.07.08 עשיתי הזמנה של חבילת לידה ב"כולבו לתינוק" שברח' המרכבה 31 בחולון (במתחם "חצי חינם") , החבילה כללה עגלת "איזי בייבי" (הכוללת סל קל היכול להתלבש על העגלה+בסיס לרכב) בשווי 1150 ש"ח, וכורסת הנקה (דגם טז-660 , תוצרת סין) גם של חברת איזי בייבי, את החבילה קיבלתי (לבקשתי) שלושה ימים לאחר שילדתי את ביתי ב-28/8/08 . בהתחלה הכל היה נפלא וטוב , אך לאחר זמן לא רב כורסת ההנקה התקלקלה וקיבלה מין עיקום בבסיס (הכורסה עשויה מברזל) ובנוסף ההדום נשבר. התקשרתי בו ברגע ל"כולבו לתינוק" בו רכשתי אותה והמנהל(מאיר) אמר לי שישלח לקחת אותה לתיקון, שמחתי על כך וחיכיתי (ביתי אז היתה בת חודשיים בלבד וכמובן עדיין ינקה ). לכשחזרה הכורסה מתיקון , נאמר לי שההדום הולחם אך בכורסה לא נימצא כל פגם ולכן לא תוקנה , ובנוסף לכך היא הוחזרה אליי מלוכלכת . התקשרתי ל"כולבו לתינוק" שוב ואמרתי למנהל כי אין אני מוכנה לקבל את הכורסה לכך, הוא הרגיע אותי באומרו כי ידאג לשלוח לי נציג מחב' איזי בייבי שיטפל בעיניין. אמרתי לו כי אין זה הוגן כלל שאחרי שהשקעתי כ-850 ש"ח על כורסת הנקה מפוארת ,אחרי כ-חודשיים היא תתקלקל ואני לא אוכל להשתמש בה יותר בעוד שביתי עדיין יונקת . הוא הצדיק אותי ואמר שיטפל בעיניין . מאז לא שמעתי ממנו ודיי התיאשתי אז כך שכבר לא עשיתי כלום בנושא עד לקש ששבר את גב הגמל. לפני כשבועיים ב-1.7.09 לערך טיילתי לתומי עם ילדתי ברחוב סוקולוב שבחולון ולפתע עף לו אחד הגלגלים האחוריים של העגלה. אמרתי לעצמי זה לא שעליתי על סלעים כדי שהגלגל יעוף , ס"ה הלכתי ברחוב. למחרת ,לאחר תקופה של כ-6 חודשים שלא פקדתי את החנות, חזרתי ל"כולבו לתינוק" במטרה להראות למנהל את מוצריו שמכר לי מבית איזי בייבי שעדיין אין להם שנה. לתדהמתי גיליתי כי הוא מכר את החנות לבעליי "בייבי לאב" (שמה של החנות כיום) ואין אני יכולה לקבל מענה ו/או שירות כושלהו. אחת העובדות בחנות החדשה ראתה במצוקתי והציעה לי את עזרתה , היא לקחה את מס' הפלאפון שלי ואת הגלגל המקולקל ואמרה לי כי ברגע שיגיע הסוכן של איזי בייבי היא תבקש בשבילי 2 גלגלים חדשים(כי גם השיניים של השני גם כן שבורות- רק אלוהים יודע ממה)ותיצור איתי קשר בהקדם .מאז עברו למעלה משבועיים ועדיין לא שמעתי ממנה דבר. ניסיתי לאתר את אתר הבית של איזי בייבי באינטרנט אך ללא הועיל. ולכן אני פונה אליכם בבקשת עזרה. הינני חד הורית ואינני ניידת (דבר שמקשה עליי יותר). אנא אם באפשרותכם לעזור לי בכל דרך שהיא - אודה . בתודה רבה מראש ,
מרלן
כספי סוג הנזק :
שיתקנו את הנזקים (גם של הכורסה וגם של העגלה ) או שיתנו לי מוצרים חדשים פתרון נדרש :

איזי בייבי שירות לקוחות

, תגובה:
חגית דריי- מנהלת שירות שם ותפקיד:
צר לי על עוגמת הנפש שנגרמה לגב' מרלן, חברת איזי בייבי לא קיבלה את תלונתה באופן ישיר או דרך החנות ופעם ראשונה שאנו שומעים על תלונתה.
חברת איזי בייבי מתייחסת לכל תלונה בצורה מהירה ורצינית ומוצאים פיתרון לשביעות רצון הלקוח. יצרתי עם מרלן קשר מיד עם קבלת התלונה והבטחתי לה על הטיפול המהיר בבעיה.
תגובה:
כיוון שגברת מרלן אינה ניידת, שלחתי לה מיידית שליח שיאסוף את המוצרים הפגומים לחברתינו בתיאום מראש עימה, המוצרים הגיעו ונבדקו:
1. כורסת ההנקה נבדקה ונמצאה כי ההדום שלה לא תקין , הוחלפו המיסבים של ההדום וכל הכורסא נבדקה ונמצאה תקינה .
2. הוחלפו כל הגלגלים של העגלה למרות שרק אחד מהם היה שבור וזאת עקב שימוש לא נכון בעגלה וכמו כן כל העגלה נבדקה ונמצאה תקינה לשימוש.
המוצרים יוחזרו למרלן בהקדם במהלך השבוע.
אנו מקווים כי הלקוחה תהיה מרוצה מהטיפול בבעיה ונשמח אם תהיה לה בעיה בעתיד תפנה אלינו ישירות.

תודה ויום טוב חגית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה