פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי בנוסעים באיחור הטיסה נושא התלונה:
מרסלי נורה שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הייתי אמורה לטטוס דרך חברת אליטליה מבוסטון בארה"ב דרך רומא לת"א. המטוס הראשון איחר בשעה וחצי (דבר הנודע רק בהגיעתי לשדה), וכך נוצר מצב שהקונקשיין למטוס הבא ארך 10 דקות!!! איך הגיוני שקבוצה גדולה של אנשים יעברו ממטוס אחד לאחר בזמן זה?! כמובן שהמטוס המריא בלעדינו (כ-50 איש), ונותרנו ברומא. כדי לקבל טיפל כלשהו, תוזזנו מדוכן אחד לאחר, בקומות שונות, והעבירו אותנו "בין הידיים". לבסוף הסתבר, שהטיסה הבאה לת"א ב23:00, כאשר נחתנו ב-10:00. גם זה אגב, התברר לאחר זמן ארוך של בירורים. הנציגים זועפים על הלקוחות, ללא שום רצון לעזור. רק לבודדים שהתעקשו הועמק קופון לארוחה באחת המסעדות בשדה. כאשר לקראת הערב ניסיתי לממש אותה, הסתבר שהיא תקפה רק במסעד אחת בקומה אחרת, אשר כבר נסגרה. לא שמירת חפצים ולא הצעת אירוח בטרקלין החברה לא בא בחשבון גם לאחר בקשות מרובות. לאחר התעקשות נוספת, רק לבודדים הותר לבצע שיחה לבית להודיע לקרובים על האיחור בהגעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה