פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה מבוטלת / נזק לרכוש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשל מחלה סופנית של סבתי ביקשתי להגיע לארגנטינה ולבקר אותה יחד עם שתי בנותיי , רכשתי כרטיסים לתאריכי הטיסה 13/6-24/6 לארגנטינה דרך רומא . בבוקר הטיסה יצרתי קשר עם סוכן הנסיעות על מנת לוודא כי הטיסה אכן מתקיימת בשל התפרצות הר הגעש בצ'ילה . לאחר שסוכן הנסיעות אישר כי הטיסה מתקיימת הגעתי לשדה התעופה בן גוריון . בבן גוריון דיילת הקרקע של אליטליה אמרה לי כי המקומות על טיסת ההמשך כבר שמורים . הגעתי לאיטליה בשעות הערב ובעת שניגשתי לדלפק אליטליה נאמר לי כי הטיסה בוטלה . הוצע לי מלון וארוחות ללילה הקרוב אולם נאמר כי אין טיסה פנויה ביימים הקרובים , מאחר והייתי עם שתי בנותיי בנות 3 ושנה וחצי , לא יכולתי להתחיל להתנייד למלון בתקווה כי יימצא עבורי מקום באחת מהטיסות וכל זאת בשעה 22:00 בלילה . חזרתי עם הטיסה הקרובה לת"א . בנוסף לכך הכבודה שלי חזרה מס' ימים לאחר מכן כאשר המזוודה והטיולון שנשלחו לבטן המטוס מושחתים ואינם ברי שימוש .
בזבוז זמן , עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת החזר כספי עבור כרטיסי הטיסה שלא נוצלו או כרטיסים חלופיים ופיצוי עבור הרכוש שנפגע פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה