|
|
|
|
|
|
טיסה מבוטלת / נזק לרכוש |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשל מחלה סופנית של סבתי ביקשתי להגיע לארגנטינה ולבקר אותה יחד עם שתי בנותיי , רכשתי כרטיסים לתאריכי הטיסה 13/6-24/6 לארגנטינה דרך רומא . בבוקר הטיסה יצרתי קשר עם סוכן הנסיעות על מנת לוודא כי הטיסה אכן מתקיימת בשל התפרצות הר הגעש בצ'ילה . לאחר שסוכן הנסיעות אישר כי הטיסה מתקיימת הגעתי לשדה התעופה בן גוריון . בבן גוריון דיילת הקרקע של אליטליה אמרה לי כי המקומות על טיסת ההמשך כבר שמורים . הגעתי לאיטליה בשעות הערב ובעת שניגשתי לדלפק אליטליה נאמר לי כי הטיסה בוטלה . הוצע לי מלון וארוחות ללילה הקרוב אולם נאמר כי אין טיסה פנויה ביימים הקרובים , מאחר והייתי עם שתי בנותיי בנות 3 ושנה וחצי , לא יכולתי להתחיל להתנייד למלון בתקווה כי יימצא עבורי מקום באחת מהטיסות וכל זאת בשעה 22:00 בלילה . חזרתי עם הטיסה הקרובה לת"א . בנוסף לכך הכבודה שלי חזרה מס' ימים לאחר מכן כאשר המזוודה והטיולון שנשלחו לבטן המטוס מושחתים ואינם ברי שימוש .
|
בזבוז זמן , עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקשת החזר כספי עבור כרטיסי הטיסה שלא נוצלו או כרטיסים חלופיים ופיצוי עבור הרכוש שנפגע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Alitalia שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|