פרטי התלונה

תלונות Alitalia

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מימוש הבטחה לפיצוי על הורדה מטיסה מלאה לאחר אישור מוקדם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף בתל אביב כתובת:
ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/4 לא הועלנו אני ובני לטיסת אלאיטליה מניוארק ניויורק דרך רומא לתל אביב
בגלל עודף נוסעים, נאאצתי להמתין 6 שעות בשדה התעופה ולטוס לארץ בחברה אחרת.
באותו מעמד הובטח לי פיצוי של 600 יורו לכרטיס, מאז במשך 3 חודשים הם מושכים אותי ולא יוצרים קשר. יש לי מספר אישורים ומיילים שלהם שהם אכן יפצו אותי אך זה לא קרה. הסניף בישראל מתנצל ומעביר את התלונה לחברה באיטליה.
האם אני יכול לתבוע אותם על העיכוב בפיצוי?
האם זכותי לתבוע מהם פיצוי גבוה יותר בשל ההמתנה הארוכה והטיפול הכושל במימוש חובתם על פי תקנות התעבורה הבינלאומית?
כיצד אתם יכולים לסייע לי?
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי שהובטח בסך 1200 יורו ופיצוי נוסף על זמן ההמתנה הארוך בטיפול בהתחיבות כלפיי פתרון נדרש :

Alitalia שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה