פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי לאוטובוס ביום שישי, והתברר שאין מקום, הנהג סגר את הדלת והחל לסוע, למרות שהיו עוד נוסעים בתחנה. ביקשתי לעלות לאוטובוס הבא עם אותו כרטיס או שיחזיר לי את הכסף, הנהג צעק עליי שאו שאני יורדת ומפסידה את הכסף או שאני נוסעת בעמידה.
לדעתי זו חוצפה.
נכנסתי חזרה לתחנה המרכזית ולפי השילוט חיפשתי את המודיעין ו/או הקופות של קונקס, אך לא מצאתי. שאלתי אנשים ואף אחד לא ידע, התקשרתי ואף אחד לא ענה.

אם הנהג לא מעלה עוד נוסעים כשהאוטובוס מלא אז למה הוא מעלה אותי?
ולמה שהנהג לא יגיד לי אין עוד מקומות ישיבה, רוצה בכל זאת לסוע? או לחכות לאוטובוס הבא? הנהג צרח עליי גם שזה לא התפקיד שלו להודיע לי כאלה דברים ודחק בי לרדת מיד או לסוע ולשתוק.

איזה מין התנהגות זו? זה לא שירות לקוחות וזו חוצפה.
לא ביקשתי יותר מדי, רק לעלות לרכב הבא עם אותו כרטיס, זו כזו בעיה גדולה?
כספי, סוג הנזק :
החזרת התשלום על הנסיעה והתנצלות פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה