פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס לא עוצר בתחנה פעמים במשך החודש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני גר באשדוד ונוסע בקו 282. פעמים נתקלתי בתופעה , כאשר חיכיתי בתחנה מס' 1011 ( בני ברית / פלמ"ח ) ואוטובוס קו 282 שיוצא בשעה 07:35 מת.מ. סיטי אשדוד עבר בלי לעצור.
פעם ביום א' 11.02.2007, וביום ג' 13.03.2007
בפעם הראשונה התקשרתי מיד ל- 6686*, סיפרתי על האירוע לנציגה במוקד ושאלתי מה עלי לעשות ?. נציגת קונקס השיבה שכנראה האוטובוס היה עמוס עד אפס מקום ( בזה הבחנתי לבד ) ומסיבה זאת הוא לא עצר. האמת שמתחנה 1011 אין סיכוי לנסוע בישיבה, אלא בעמידה בלבד במדרגות ליד הנהג. כל הכבוד לקונקס על חגורות בטיחות במקומות ישיבה, אולם מה זה יעזור לציבור העומד באוטובוס ?
הנציגה אמרה לי מתי יוצא קו הבא ( בעוד שעתיים ) , נאלצתי להיעזר במונית ספישל כדי להגיע בזמן. אז פניתי דרך האתר של קונקס שלושה פעמים עד שזכיתי שפעם אחת חזרו לנייד שלי ואמרו שפנייתי בטיפול.

בשבוע הזה הסיפור חזר על עצמו, שוב התקשרתי למוקד, קיבלתי הצעה להתלונן בכתב ( זה יעזור להגיע בזמן לעבודה ?) ועוד פעם נסעתי במונית ספישל.
ביררתי מה מספר הפקס של קונקס , שלכתי מכתב, אולם עד היום לא זכיתי להתייחסות ופיצוי על ההוצאות מיותרות ועגמת נפש.

בינתיים מצתי טרמפ בשעות הבוקר, כי חבל לשלם על שרות ברמה כזאת.
כספי סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה