פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוטובוס מס 37 לא עוצר בתחנת "גבעת ברנר" נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אשדוד ,"סיטי" כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התאריכים רשומים לי בעבודה כך שאוכל לשלוח לכם במועד מאוחר יותר.
ארבע פעמים ,ואני מדגיש "ארבע" פעמים לא עצר אוטובוס של חברת קונקס בתחנת גבעת ברנר,ונאלצתי לקחת מונית מיוחדת לבית בעלות כוללת של 400 שקל. פניתי אליהם בראשונה והם שלחו לי 4 כרטיסים חינם,אני לא השתמשתי בהם,כיוון שאמרתי לאחד הנציגים שאני מבקש פיצוי.כמו כן פניתי מספר רב של פעמים דרך הפלפון ,דרך פאקס ובמכתב אך הם לא מתיחסים כלל.(אני חייב לציין שקרה לי המקרה הראשון "טרח" למחורת שליחת האיימיל נציג חברת קונקס והביע נכונות לטפל בעניין אך לא דובים ולא יער...............
אני עובד באזור זה אחרי יום עבודה וזה כשלעצמו מאוד מרגיז שמחכים לאוטובוס והוא ממש עובר על פניך ולא "עוצר" זה מאוד פוגע!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה