פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לו"ז כוזב של חברת קונקס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.04.07 הוזמנתי לראיון עבודה בת"א (ע"י חברת פלאפון) ויום לפני נכנסתי לאתר האינטרנט של חברת קונקס על מנת לבדוק באיזה שעה יש לי אוטובוס.שמחתי לגלות שיש אוטובוס העובר ליד ביתי ואף הלכתי לתחנה על מנת לוודא זאת ואכן כתוב על התחנה " 312 בבוקר בלבד" (הנני מתגורר באשדוד') למחרת בבוקר הגעתי לתחנה בשעה עשרה לשבע (האוטובוס לפי הלו"ז היה אמור לצאת בשעה שבע) וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי ובשעה 7:30 החלטתי שזה מוגזם והתקשרתי לשירות לקוחות ששם לאחר בדיקה ממושכת ומייגעת התבקשתי להשאיר מספר טלפון ושיחזרו אלי...השארתי מספר טלפון וקיוויתי שבסופו של דבר האוטובוס יעבור ומדובר רק באיחור, אך לאחר כ10 דקות חזרו אלי,התנצלו ואמרו שהאוטובוס אינו עובר מהתחנה שלי כלל והמידע באתר אינטרנט לא מעודכן!
כך מצאתי את עצמי רץ בבוקר לתחנת רכבת,מפספס את הרכבת ומחכה לרכבת של 8:21. ז"א יצאתי מאשדוד רק שעה ועשרים אחרי השעה שתכננתי, הוצאתי יותר כסף על הנסיעה (יותר מפי 2!) ומיותר לציין את העצבים ואי הנוחות הכרוכים בכל המהלך הנ"ל!
זו בושה שבשנת 2007 חברת אוטובוסים שמתיימרת להיות חברה חדשנית מרשה לעצמה להטעות כך ציבור וזו ממש רשלנות שבאתר אינטרנט שלהם המידע המופיע אינו מעודכן ויותר מכך שלא מופיע אפילו כיתוב שהמידע איננו מעודכן!
ברצוני לקבל מענה הולם לתלונה שלי בטרם אנקוט בצעדים משפטיים הכרוכים בכך ושמה של חברת קונקס יפגע.
בתודה מראש ובציפייה לתשובה מהירה.
כספי,בזבוז זמן,איחור לראיון עבודה סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה