פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת השירות בחברה. נושא התלונה:
רביבו רועי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנט באוניברסיטת בר אילן,ומשתמש בשירותי חברת קונקס על בסיס יומי. רציתי להתלונן על הרמה הירודה מאוד של החברה,מכמה היבטים:דבר ראשון, וזו פעם מי יודע כמה שאני מתלונן על כך,אלו האיחורים הגסים בזמני הנסיעות.כמעט ולא זכור לי על אוטובוס של קונקס בקווים 15 ו-315 שיצא בזמן.אם,לצורך העניין,בזמני הנסיעות,באינטרנט בפרוספקטים ובכל פרסומי החברה,כתובה השעה 9:00 כשעת היציאה,זה אומר ש5 דקות אחר כך,ב-9:05,הנהג רק מגיע לרציף,עולה לאוטובוס,מתארגן,מסתדר וכו וכו,ומתחיל להעלות נוסעים.במקרה הטוב,הוא יצא לאחר 7-8 דקות מהזמן המקורי.לא פעם נתקלתי ביחס מזלזל ופוגע מצד הנהגים אותם שאלתי לפשר האיחור. דבר שני,אחרי שבשעה טובה כבר עליתי לאוטובוס,נגלה לעיניי המצב התברואתי בתוכו-מטונף ממש,פתחי מזגן שבורים,ריפוד קרוע.במקרה קיצוני זכור לי שבקו 15 מאשדוד לאשקלון,בערב,במושב האחרון היה קן ענקי של ג'וקים,שהסתובבו לאורך כל החלק האחורי של האוטובוס.דבר שלישי ואחרון,בהרבה מהקווים הצפיפות היא בלתי נסבלת.הנהג דוחס את האוטובוס,אנשים עומדים צמודים אחד לשני,על המדרגות, והרבה פעמים אם לא עלית בתחנה הראשונה,תיאלץ לעמוד כל הנסיעה. לתגובתכם אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה