פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מבזה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני 07\6\25 נסעתי מאשדוד לתל אביב בקו 320 הגשתי לנהג שטר של 100 ש"ח כיוון שלא היה לי עודף קטן הנהג לא היה מוכן לפרוט את השטר ולקח בפראות את השטר ואמר בנימה חצופה שאני יקבל את השטר רק בתל אביב ואח"כ מישהו מהנוסעים אמר שיש לו לפרוט הלכתי לפרוט את השטר ובאותו רגע הנהג בלם בפתאומיות בלי שום סיבה וקיבלתי מכה ביד שנהית לי חבלה מזה יש לציין שפעם ראשונה שאני נוסעת בחברה הזו ממש בזיון של חברה
עוגמת נפש סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
עופר תג'ר - שירות לקוח שם ותפקיד:
גברת נכבדה , חברת קונקס תחבורה ישראל בע"מ עושה את מרב מאמציה על מנת לאפשר תחבורה ציבורית יעילה ומתקדמת תוך מתן שירות ברמה גבוהה לכלל לקוחותיה . תלונתך נתקבלה ונבדקה ע"י הגורמים המקצועיים בחברה ועלינו ליידע אותך כי לאחר בירור וטיפול בפנייתך זומן הנהג לבירור ע"י מבקר החברה .ראשית עפ"י חוק הנהג אינו מחוייב לקבל לקוח אשר סכום כספו גבוהה יותר מפי 10 למעלה מהמחיר שעליו לגבות ( בזזהה למקרה שלך ) אך עף על - פי כן קונקס פועלת על מנת לאפשר לנהגיה מתן החזרי עודף עבור כל נסיעה ויש לציין כי הדבר דינמי ועפ"י רוב אינו ניתן לחיזוי . כמו -כן נושא התנהגות הנהג טופלה באופן משמעתי ע"י המבקר וכן ע"י מנהל הסניף . אנו מודים לך על פנייתך ומצטערים על אי הנוחות שנגרמה עבורך . תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל פנייה ובכל עת על מנת להמשיך ולשרתך נאמנה .
בברכה ,
עופר תג'ר - קונקס תחבורה ישראל בע"מ .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה