קו האוטובוסים ממודיעין לירושלים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת קונקס התחילה בתחילת החודש להפעיל את קוי האוטובוסים במודיעין והבטיחה שיפור מיידי בתנאי השירות, אך מסתבר שאין ממש מאחורי הסיסמאות.
אני משתמש מדי יום בקו האוטובוס לירושלים ואתם בהחלטה חד צדדית ביצעתם שינויים בקו וביטלתם תחנות בלי לשתף או אפילו להודיע לתושבים, אותם אתם מגדירים כלקוחות, בדבר השינויים המהותיים שביצעתם. הורדתם תחנות מרכזיות בירושלים אשר תושבים כמוני הסתמכו עליהם לפני שהתחילו לעבוד בירושלים וזאת מבלי להניד עפעף ואנחנו נאלצנו לשמוע על זה מהתקשורת בלבד.
בנוסף, השירות שניתן לנו עד עתה הינו מזעזע, אוטובוסים לא מגיעים בזמן ואני נאלץ לחכות זמן ארוך מאוד לאוטובוס, מה עוד שזה קורה אחרי שכיום אני נאלץ ללכת ברגל 15-20 דקות עד לתחנת האוטובוס בגלל השינויים שביצעתם.
בכל מקרה, לא ברור לי מדוע לא נערכתם כמו שצריך עם מספר האוטובוסים? מדוע התחלתם להפעיל את הקוים ורק אח"כ התחלתם לעשות ניסויים ע"ח הלקוחות?
ואם אתם כבר עושים שינויים בקו לירושלים ומבטלים תחנות, מדוע אין קו אוטובוס ישיר ממודיעין לירושלים? איפה המחשבה? מה על עוגמת הנפש ומי יפצה אותנו על הזמן המבוזבז? (ואני לא רוצה נסיעות בחינם, אני מעוניין בשירות יעיל וטוב!)
מצפה לתגובתם העניינית ולשיפור מהיר בשירות קווי האוטובוסים.
|
עמידה בלוחות זמנים, החזרת התחנות הישנות והוצאת קו ישיר לירושלים לסירוגין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|