פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרם עניתם לי לתשובה בעניין קו מתחנה מרכזית בתל אביב לכיוון מודיעין -תזכורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע ולמה אין קו ישיר שיוצא מתחנה מרכזית בתל אביב למודיעין ?? לידייעתכם בתחנה מרכזית עולים היום כרוב ל1000 איש ואפילו יותר לא יתכן שבערבים החל משה 20:00 יופעל קו מאסף מהרכבת מה שקורה שהקויים מגיעים עמוסים ולעיתים אפילו לא עוצרים (הם כבר מתמלאים בעזריאלי)הגיע הזמן שתתנו שרות טוב ואל תעבדו הפוך .אני לא צריכה להמתין קרוב לשעתייים בערב עד שיגיע אוטובוס מאסף תפנימו מדובר בתחנה מרכזית לא בעיה בשבילכם להמשיך את השעות של קו 100שיצא כל חצי שעה עגולה (זה היה בחברת מרגלית) אים אתם רוצים אני אשלח לכם עם 300 שמות ואפילו יותר של אנשים שחושבים יחד איתי בתקווה שיהיה טוב שרית 0509290806

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
עופר תג'ר - שירות לקוח שם ותפקיד:
שרית שלום ,
אנו מודים לך על פנייתך , אך כלל מלולי הקווים ושעות הלוחות זמניים הינם באחריות connex אך מתבצעים תחת מתן אישורים מצד משרד התחבורה ונעשו בשיתוף עם נציגי משרד התחבורה ועירית מודיעין .
תגובה:
אבקשך לעלות את דבריך וכן את פרטיהם האישיים של כ- 300 האנשים עפ"י טענתך ולהפנות פנייה מסודרת לגורמים הנ"ל .

בברכת נסיעה טובה ובטוחה , connex
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה