פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 110 ממודיעין לירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קראתי את התגובה של מר תאג'ר נציג חברת קונקס בענין התלונה בקו לירושלים.

פשוט תגובה שהיא עלבון לאינטילגנציה!!!

הנסיעות ממודיעין-לירושלים בקו 110 הם עדיין סיוט.

האוטובוסים לא מגיעים בזמן, הנהגים לא מכירים את המסלול, האוטובוסים בחלקם ישנים ובקושי מצליחים להעביר להילוך שני, את המסלול שינו ועשיו אנו תקועים בפקק ברחוב ירמיהו....

בקיצור שתי שאלות לי למר תאג'ר המלומד :
1. מי משלם לי על הנסיעה הנוספת שאני עושה בירושלים מהתחנה המרכזית למרכז העיר וחזרה?
2. מי יפצה אותי על ההורדה במשכורת שלי בגלל שבצהריים אני צריך לצאת 1/2 שעה יותר מוקדם??? כבר במשכורת ספטמבר הורידו לי 325 ש"ח!!!
כספי סוג הנזק :
שיחזירו תא המסלול של חברת "מרגלית" ... ומהר!!! פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה