פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים וזלזול רב בנוסעים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת קונקס שלום רב!
בתאריך ה-24.2.08 בשעה 15:30 היה אמור לצאת קו 7 מהישוב חשמונאים לעבר הישוב לפיד. בני, דולב הגיע לתחנה ביישוב (רחוב השקמה) לפיד בשעה 15:25 על מנת שלא יאחר את האוטובוס חלילה. בשעה 15:35 לערך, צפה בני דולב אל הכניסה ליישוב לפיד, מהתחנה ממנה הוא יכול לצפות לעבר הכניסה ליישוב, והנה הוא רואה אוטובוס של חברת קונקס בכניסה ליישוב. בני דולב חשב שהאוטובוס יגיע לאחר שיעבור בישוב כפר האורנים. בני ציפה לאוטובוס וכעבור מספר דקות ראה שאותו אוטובוס יוצא מהיישוב לפיד מבלי לעבור בתחנת האוטובוס של רחוב השקמה. אני בטוח שזהו היה קו 7 מפני שמלפיד יוצא רק קו אוטובוס אחד (שזוהי תלונה משל עצמה-אין אוטובוסים מלפיד לרעות). בשעה 16:00 דולב התייאש והלך הביתה. בני התקשר אליי ועל קולו ניכר שהוא מאוכזב ביותר מכך שהאוטובוס לא הגיע. דולב סיפר לי, שהתקשר לחברת קונקס ענתה לו שירן שטענה שהיא לא יכולה ליצור קשר עם הנהג. אני הייתי צריך למהר הביתה לקחת את דולב על חשבון זמני ועל חשבוני הכספי.
שימו לב!!!! זוהי לא הפעם הראשונה בה אנו נתקלים בשירות הלקוי של חברת קונקס.
(זוהי גם לא התלונה הראשונה אם כי לא בכתב)
אני מאוד מבקש לדעת האם אתם מעוניינים לתת שירות לתושבי לפיד??
אם כן אני מצפה לאחריות בכל מה שנוגע לסדרי הסעות.
איני מוכן לקבל תשובות כגון: זה חריג, הנהג לא ידע, הנושא יטופל....
אני מעוניין לדעת בבטחה שלוח הזמנים אותו אתם מפרסמים הוא מהימן נכון ומסתתרת אחריו חברה אמינה שיכולה להסיע את ילדיי בבטחה.

אגב... מוזר ביותר שלמוקדנית שלכם לא היו כלל תשובות למעט "האוטובוס היה צריך לעבור....(את זה הרי אנו כבר יודעים...) ותגישו תלונה בכתב (גם את זה הרי אנו כבר יודעים...)"
עוגמת נפש, עלבון, נזק כספי ו סוג הנזק :
אני דורש שקונקס תעמוד בלוח הזמנים, תתן למוקדניות לתת תשובות יותר מפורטות מ:"הקו אמור להגיע" ותמצא דרך שהמוקדניות ייצרו קשר עם הנהגים. פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה