פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג לא עצר ולא הגיע אוטובוס חלופי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 23.3.08 המתנתי בתחנה בשבי ציון באשדוד לקו 37 לכיון גן יבנה. בשעה 19:20 האוטובוס עבר בלי לעצור (הוא היה מלא הרבה מעל המותר ואני הייתי היחידה בתחנה) . התקשרתי למוקד קונקס כדי לשאול אם יצא אוטובוס נוסף מאחר והאוטובוס היה רק בתחילת המסלול וכבר הוא לא מעלה נוסעים, ענתה לי המוקדנית שהאוטובוס הבא הוא רק ב- 20:20 ושאני יכולה לקחת אוטובוס אחר לסיטי (תחנה מרכזית באשדוד) ומשם לקחת אוטובוס אחר לגן יבנה קו 17 שיוצא ב- 19:40. מאחר והשיחה איתה הסתיימה ב- 19:30 בערך וחיפשתי תחנה לסיטי הבנתי שאני לא אספיק והחלטתי לחכות לאוטובוס של 20:20. האוטובוס של 20:20 קו 37 גם כן היה מלא ולא עצר. בסופו של דבר אחרי המתנה ארוכה הבנתי שיתכן מאוד שגם האוטובוס של 21:45 לא יעצור וקונקס אף פעם לא ערוכה למצב בו היא צריכה להוציא עוד אוטובוס בגלל עומס ולקחתי מונית .
לפחות הנהג היה יכול לעצור ולהגיד אם יוצא עוד אוטובוס ...
קונקס חייבת להוציא יותר אוטובוסים לגן יבנה ולתת תחבורה סבירה (לכל הפחות) באזורים בהם היא מפעילה קווים.
אם אתם מגבילים מקומות באוטובוס (בעמידה) מן הראוי שתפעילו מספר קווים שיעמוד בעומס האנשים !!!
עוגמת נפש ובזבוז זמן. סוג הנזק :
יותר אוטובוסים ויחס אנוש טוב יותר ופיצוי כספי למונית. פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה