פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס חסר התחשבות וחסר קשב מצד נהג ואי מתן עודף מדויק. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נדהמתי מחוסר קשב מצד הנהג.
עליתי לאוטובוס קו 315 בשעה 08:00 מתחנה שד' ירושלים/שד' הרצל, באותו הבוקר לקחתי שטר של 100 ש"ח במטרה לקנות כרטיסיה. עליתי לאוטובוס והבאתי לנהג את השטר וביקשתי לקנות כרטיסיה. נהג החזיר לי כסף ובאותה שניה לא שמתי לעודף בשל לחץ העולים. לאחר כדקה גיליתי שחסר 50 ש"ח כאילו שנהג הביא עודף מ-50 ש"ח ולא ממאה כפי שנדרש. פניתי לנהג וניסיתי להסביר לו את העוול, אך הוא לא רצה אפילו לשמוע בטענה כי הייתי צריכה לבדוק באותו רגע וכרגע זה אינו מעניין אותו ושהוא לא רוצה לבדוק אם צדקתי או לא. הרגשתי יחס לועג ולא מתחשב. אני מרגישה מאוד פגועה מכך וכן מיחס הנהג.
עלבון סוג הנזק :
החזר הכסף והתנצלות פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה