פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור אוטובוסים והתעלמות מהתלונה הקודמת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חבר שלי לא רשום כאן אז אני רושם מהמשתמש שלי

בתאריך ה22 למאי 2008 בשעה חמש
חבר שלי חיכה לאוטובוס מיבנה לאשדוד לקו 313 חצי שעה
בסוף אחרי איחור של חצי שעה האוטובוס הגיעה
ונסע אלוו
---------------------------------------------------------------------------------------------------
בתאריך ה 20 ליוני2008 חבר שלי חיכה חצי שעה לקו 313 של השעה 5 והוא לא הגיעה הוא התקשר לשירות הלקחות ונאמר לו שזה בטיפול בסוף הוא נסע בקו אחר 282 חבר שלי דורש פיצוי אל עוגמת נפש שנגרמה לו ובזבוז זמן יקר
הוא חיכה חצי שעה בשמש הקופחת לא פעם אחת פעמיים
חבר שלי יציג לכם כרטיסי נסיעה של הימים הנ"ל כדאי שיוכח לכם
שחיכה חצי שעה לאוטובוס
איך חברה שמכבדת את בעליה לא דואגת שהנהגים יגיעו בזמן לתחנה הרצויה
בזמן אתם לא עומדים בלוחות הזמנים שלכם למה לשלם לכם 200 ש"ח אל חופשי ועוד מקרה בהתחלה אף נהג {גם בבוקר וגם בצוהריים } לא הצליח לטעון לחבר שלי כרטיס חופשי חודשי הכרטיס לא עבר במכונה בשתי הפעמיים
חבר שלי ביקש מנהג בתחנה מרכזית אשדוד סיטי לטעון לו חופשי חודשי
לחינם אם אתם לא מגיעים בזמן השירות ירוד חבר שלי לא נהנה מהשירות
ובגלל זה פנה לאתר תלונה

ועוד תלונה שלי היום ה17 ליולי האוטובוס איחר ב25 דקות ונתקע שתי תחנות
לפני תחנה מכרזית אשקלון {קו 15 שעה 8.10 } הייתי צריך ללכת ברגל למקום חפצי בשמש הקופחת אני מקווה לפיצוי אולם זה לא משנה אם אני נוסע חינם

עוגמת נפש בזבוז זמן פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה