פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגות מחפירה של נהג קונקס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להלין על היחס הגרוע, שנאלצתי לספוג פעם אחר פעם מנהג אוטובוס של חב' קונקס, ולדרוש בזאת לנהוג באמצעים המתבקשים כנגד הנהג המדובר ולקבל פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי.
להלן תמצית האירועים:
1. ביום ד', 26.11.08, בשעה 19:45 המתנתי לקו מס' 282 (לכיוון אשדוד) בתחנת אוטובוס סמוך למכללה למנהל בראשון לציון. ראיתי את האוטובוס מתקרב אך, לא האט את נסיעתו לקראת תחנת האוטובוס ורק כאשר נופפתי בידיי והתחלתי לרוץ לעבר האוטובוס, הנהג עצר במרחק של כ-10 מטרים מתחנת האוטובוס.
2. כאשר עליתי לאוטובוס הנהג הביט בי בעצבנות וכששאלתי אותו מדוע לא עצר בתחנת האוטובוס, הוא החל לצעוק עליי שזו חוצפה מצידי, הנהג קרא לי חוצפנית מספר פעמים, על כך שאני כביכול עומדת לי "סתם ככה" בתחנה... ואז הוא הורה לי לשתוק ולשבת בשקט, זאת למרות שהוא זה שהעז להרים עליי את הקול ולהלבין את פניי בפני הנוסעים באוטובוס. ביקשתי ממנו להזדהות בשמו, כפי שנדרש מכל נהג תחבורה ציבורית, אך הוא סירב מכל וכל. נהלי משרד התחבורה קובעים לעניין זה: "על הנהג להציג בפני הנוסע, לפי דרישתו, את תו הזיהוי של החברה או תעודה מזהה אחרת הנושאת את תמונתו". כאמור, הנהג פעל בניגוד מוחלט לנהלים.
לסיום, הנהג איים עליי: "בפעם הבאה שאני אראה אותך בתחנה – אני לא עוצר לך".
3. מיותר לציין כי התקרית הזו גרמה לי לתחושת השפלה והרגשה מאוד לא נעימה, מעבר לכך שנגרמה לי מבוכה רבה בפני שאר הנוסעים באוטובוס. מעולם לא דמיינתי שאני עאעמוד בסיטואציה כזו ואקבל יחס מחפיר כזה מעובד ציבור, נהג בתחבורה ציבורית, בחברה המכבדת את עצמה, כגון קונקס.
4. בכך לא תם הסיפור. כעבור ימים ספורים, ביום א' 30.11.08 בשעה 19:45 המתנתי שוב באותה תחנת אוטובוס לקו מס' 282 (לכיוון אשדוד) וכאשר הבחנתי באוטובוס מתקדם לעבר התחנה, שמתי לב כי הנהג הוא אותו אחד מהנסיעה הקודמת וגם הפעם הוא לא האט לפני תחנת האוטובוס אלא עצר במרחק רב מהתחנה. שוב נאלצתי לרוץ לעבר האוטובוס וכאשר שאלתי את הנהג מדוע לא עצר שוב בתחנה, הוא החל לצעוק עליי ואמר כי הוא כלל לא מנהל את השיחה הזאת איתי, כי אני "לא שווה את השיחה". ואז הוא עצר את האוטובוס באמצע הכביש, דומם את המנוע ואמר שהוא לא ממשיך את הנסיעה. ביקשתי ממנו להזדהות בפניי בשמו, בהתאם לנהלים של נהגי תחבורה ציבורית, אך הוא סירב בתוקף ואמר לי לרדת מהאוטובוס ולראות את מספרו מבחוץ...
5. לאחר מספר רגעים הנהג חידש את הנסיעה וכעבור מטרים ספורים הוא עצר את האוטובוס שנית וצעק לעברי שאני אצא מהאוטובוס ושהוא לא ממשיך את הנסיעה. לאחר שהתעלמתי מדבריו, הוא החל בנסיעתו שוב, תוך שהוא שב ומאיים עליי: "את תצטערי על הנסיעה הזאת".
6. אני אודה על האמת – זו הייתה הנסיעה הראשונה בחיי, אחרי שנים רבות של נסיעות בתחבורה ציבורית בינעירונית, שבה חשש כבד קונן בלבי במהלך כל הנסיעה ולא בגלל שום דבר אחר אלא בגלל התנהלות הנהג. ההתנהגות הבלתי מרוסנת שלו, חסרת כל הגיון ובלתי הולמת בעליל, אשר הפכה את הנסיעה שלי באוטובוס לסיוט.
אני כלל לא רוצה להעלות בדעתי מה עשוי לקרות בפעם הבאה שאני אצטרך לנסוע באוטובוס עם הנהג הזה, זאת בהנחה שבפעם הבאה הנהג יעצור בתחנת האוטובוס ויאפשר לי להעלות...
7. מעולם לא שיערתי בנפשי שנהג אוטובוס יתנקל ככה לנוסעיו, ללא שום הצדקה להתנהגות קלוקלת ומבזה כזו.
אוסיף ואציין כי נהלי משרד התחבורה לעניין חובות הנהג בתחבורה ציבורית קובעות במפורש כי "על נהג האוטובוס להתנהג כלפי הנוסעים באדיבות ובנימוס" – כנראה שהנהג של חברת קונקס לא מוכר עם הנהלים האלה או עם כללי הנימוס הבסיסיים שכל אדם, באשר הוא, נדרש להם.

אני דורשת מהגורמים האחראים לקבל התייחסות עניינית לתלונה המפורטת לעיל, תוך פירוט האופן בו התלונה טופלה מול הנהג המדובר וציון שמו המלא. וזאת בנוסף לפיצוי לו אני זכאית בשל המפח הנפשי, הנגרם לי עקב האירועים המתוארים לעיל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וטיפול של החברה פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה