פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: קו 111, 11.10.2009 - יום שבת. נושא התלונה:
ברנר אפריים שם/כינוי:
‏שבת ‏10 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב חברת קונקס.

אני וכ9 מחבריי וחברותיי חיכינו אתמול בתחנת מצפה מודיעין מהשעה 18:30 !!!
(ביררנו בשעה 18:00 בערך דרך המענה הטלפוני מתי קו 111 יוצא, והושב לנו כי הראשון ב19:15 ולאחריו יש ב19:30).

1. האוטובוס של 19:15 לא הגיע. התקשרנו בפעם הראשונה (1) למענה הארצי של חברת קונקס ונאמר לנו שהוא ייצא.
2. התקשרנו לאחר זמן מה שוב (הערכה שזה היה בשעה 19:45), ואז נאמר לנו שהאוטובוס של 19:15 ייצא בזמן וש19:30 ייצא גם. בדיוק בזמן שדיברתי עימה האוטובוס של 111 עבר ו"דילג" עלינו (קבוצה של כ10 אנשים) למרות שהוא ראה אותנו והתעלם. נאמר לי שכנראה שהוא היה מלא ובגלל זה הוא לא עצר. שניתקתי את השיחה נאמר לי כי היה 4 אנשים על האוטובוס הנ"ל, בקושי.

3. בערך ב20:00 התקשרתי שוב ונאמר לי שהאוטובוס הבא ב20:15, ושלגבי האוטובוסים הקודמים היא דיברה עם הסדרן של מודיעין ונאמר לה כדלקמן:
א. 19:15 ייצא כרגיל וגם לפי הGPS ופספסנו אותנו (כאשר נאמר לה שאנחנו קבוצה של כ10 אנשים ואין מצב שכולנו עיוורים, היא השיבה לי "שהיא לא יודעת על שום תקלה בקו הנ"ל.
ב. 19:30 ייצא כרגיל וגם לפי הGPS ושהיא לא יודעת למה הוא לא עצר לנו.
ג. האוטובוס הבא ב20:15

4. חיכיתי וכבר הגיע 20:30 !!! (ואנו שם מ18:30), הגיע קו שמגיע ללוד. כ8 אנשים עלו כי הם לא ראו ברירה אחרת, ונסעו ללוד, אף על פי שזה גרוע להם ושמלוד הם צריכים לקחת רכבות נוספות ואוטובוסים נוספים.

5. התקשרתי בפעם הרביעית למוקד של חברת קונקס, שם נאמר לי שלאוטובוס לוקח כחצי שעה להגיע ושהוא אמור להגיע ב20:40-20:45. האוטובוס הגיע ב20:50 בערך, ואז עלינו (כ2, לאחר ששאר ה8 התייאשו ועלו לכיוון לוד) והגענו ליעדנו, לאחר שחיכינו בתחנה מ18:30 !!!!!

מה זה אמור להביע? הזמן שלי יקר, וההנאה שלי היא לא לשבת יותר משעתיים בתחנת אוטובוס ולהפסיד עבודה.
אני דורש פיצוי כספי, ובירור מה שקרה אתמול, יום שבת ה11.10.2009
כספי ובזבוז זמן יקר. סוג הנזק :
פיצוי כספי מספק, מכיוון שמלבד שזמני היקר בוזבז, גם הפסדתי עבודה. פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה