פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מידע, איחור, עגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הבוקר ביקשתי להגיע מירושלים למודיעין, בקונקס הפנו אותי לקרית הלאום, אחרי חיפוש רגלי בכל מתחם קריית הלאום, כולל בכתובת שנמסרה לי מקונקס, לא מצאתי דבר. כשהתקשרתי שוב הפנו אותי לכתובת יפו 234, שבאופן חד פעמי בגלל אילוצים האוטובוס למודיעין אמור לצאת משם (שיחה שלישית היום!!!) בשעה 10:45. האוטובוס לא הגיע. בשיחה נוספת אמרו לי כי האוטובוס ייצא משם למודיעין ב 11:45. ביררתי מספר פעמים כי אין שם לא שילוט ולא תחנה, ואף אחד מאנשי השירות לא נשמע כמכיר את האיזור או יודע אם יש או אין שילוט. נאמר לי מספר פעמים על ידי נציגת השירות אודליה להמתין שם על המדרכה ב 11:45. ב 12:10 טילפנתי שוב כי האוטובוס לא הגיע. נציגי השירות אמרו לי פעם אחר פעם להתקשר "בעוד מספר דקות" כי הם מנסים לאתר את הסדרן והוא בשיחה ממתינה... הוא אמור לדעת היכן האוטובוס ולמה הוא לא מגיע... ב 12:20 התייאשתי ולקחתי מונית למודיעין שעלתה לי 120 ש"ח (אחרי מיקוח).
אני מעוניינת תגובה על הפניות הבאות:
א. למה בשום מקום מהכתובות שנמסרו לי על ידי מרכז השירות של קונקס אין שילוט או מודיעין מקומי שלהם?
ב. מדוע סדרן אחד אחראי על המידע על הזמנים ובמשך יותר משעה הוא בממתינה ולא מאותר??
ג. מדוע רק בשיחה יזומה למרכז השירות מודיעים על שינויים? לא באתר ולא במענה קולי ממוחשב היה מידע כלשהו על השינוי ליפו 234!!!!!
ד. אני מעוניינת בהשבת הכסף על המונית שנאלצתי לקחת אחרי שעה ו35 דקות המתנה.
ה. מעוניינת בפיצוי על עגמת הנפש וכן בפירוט הצעדים לשיפור השירות.
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה