חוסר התאמה בין לוחות הזמנים האוטומטיים לבין נציגי השרות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/4/11 התקשרנו לשירות של קונקס ושמענו דרך המענה הממוחשב את לוחות הזמנים לקוו 322 מכיוון ב"ב לאשדוד, נאמר לנו שהקו האחרון ב16:45 לפניו ב16:30 ולפני כן אני כבר לא זוכרת [אנו חיפשנו את הקו האחרון], הגענו לתחנה שברח' השומר-ר' עקיבא בשעה 16:32 וחכנו לאוטובוס של 16:30 [שאמור להגיע בסביבות 16:50] אך שום אוטובוס לא הגיע, חכנו עד 17:40 ואז לא היתה ברירה כבר לא היינו מספיקים להגיע, לקחנו מונית שעלתה 210 ש"ח והגענו צמוד מאוד לשבת, במוצ"ש דיברנו עם נציגה שאמרה שהאוטובוס האחרון ב16:00. על כל עוגמת הנפש והנזק הכספי אנו דורשים פיצוי והחזר כספי של המונית!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|