פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ככה לא מתנהגים, במיוחד לא בלילה! נושא התלונה:
פלדמן מוטי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
‏09/06/2011 23:03
לכבוד : קונקס ( ויאוליה )
עבור : מנכ"ל קונקס

מאת : מוטי פלדמן
כתובת : רחוב ההסתדרות 169/3 חולון

הנידון : ירידתי בבושת פנים מקו 048 שנסע מכיוון רחובות ליבנה בקצת אחרי 22:00 בתחנת פארק המדע לכיוון יבנה

1)נסעתי מכיוון לחולון לכפר גבירול שברחובות (קרוב ליבנה ) אני מבקר שם לעתים קרובות מסיבות אישיות
2)כשהגעתי לצומת מכון ויצמן יושבת שם תחנה של קוים : 220 , 212 ו48 קונקס וכן קו 16 אגד
3)עליתי לקו 48 בסביבות 22:15 בתחנת פארק המדע לכיוון יבנה במטרה לנסוע לצומת כפר גבירול ( מול הכפר הגשר החדש ) עייף והרוג מעייפות.
4)בידיי היו 3 ₪ ושטר 200 ₪ מחיר נסיעה היה 4 ₪ הנהג סירב לתת לי עודף או לוותר על השקל ואמר לי תשלם מונית 50 ₪ אז אמרתי לו שייתן לי את פרטיו ופרטי האוטובוס על מנת שאוכל לשטוח את טענותיי ואקבל מענה הולם אולם נהג זה סירב לתת לי את פרטיו האישיים ולכן מתבקש לאתרו ורק לאחר שמצאתי בפח הזבל שבאוטובוס כרטיס שבו מספר האוטובוס על מנת לא לעכב מספר רב של נוסעים העדפתי לרדת בבושת פנים והיה לי גם עד נוסף שפרטיו רשומים אצלי.
5)הנהג הנ"ל ללא חלילה שיריח גזענות פשוט לצורך זיהוי מבטא רוסי כבד וחבש כובע מצחייה
6)אני נוסע רבות בקווי קונקס ויצוין כי זו תלונתי הראשונה בחיים לא היה לי דבר כזה אני מבקש כי ימוצה הדין איתו.


בכבוד רב,
מוטי פלדמן
העתקים : משרד התחבורה
פורום צרכנות תפוז
054-7175497

עלבון, בזבוז זמן, הלבנת פנים בציבור סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה