פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התחייבות לעמוד בכרטיס הסמסטריאלי- חברת קונקס נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין כתובת:
חברת קונקס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני סטודנטית הלומדת מדי יום, ונוסעת באוטובוס בקו ממודיעין לת"א.
כידוע לכם הוצאתם את החוק של הוצאת כרטיס סמסטריאלי, אשר החל בתאריך 1/3/12
היום, התאריך הוא 16/3/12, ועדיין בחברת קונקס בעיר שלי, במודיעין, אין אפשרות לבצע את הכרטיס הסמטריאלי עקב "תקלה, אי אישור ממשרד התחבורה, בעיות במכשיר", וכן תירוצים דומים, הנמשכים כבר יותר משלושה שבועות, ואין אפילו תאריך לסיום "התקלה".

כל יום אני מתקשרת לשירות לקוחות של חברת קונקס, ע"מ לשאול אם יש אפשרות לבצע את הכרטיס הסמסטריאלי, כיוון שאני סטודנטית, אני לא עובדת, ולשלם מחיר מלא כל יום ממודיעין לת"א זה יקר לי מאוד,וגם לא הוגן, במיוחד שהוצא החוק הזה.

אין גבול, לרמת הזלזול בשירות לקוחות, ניתוקי שיחות, שהייה בהמתנה ארוכה,וכמו כן שקרים כוזבים ותירוצים, פשוט אין לי עם מי לדבר

תקלה זה בדרך כלל משהו של יום יומיים, ולא שבועיים!
אנא טפלו בתלונה זו בהקדם!
כי המחיר של הכרטיס הסמסטריאלי יישאר אותו הדבר, אבל הזמן שלא נוצל לא יפוצה!.
פיצוי!!,הורדת המחיר על תקופת הזמן שלא נוצלה!!! פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה