פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג שלא עוצר בתחנה ולא מוכן לפרוט 100 ש"ח ולכן נטש נוסע בתחנה בזלזול ובגסות נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9/7/12 ב-9:50 בבוקר בני המתין בגן יבנה בתחנת בי"ס רבין לקו 340 לכיוון א.ת. כנות.
א. אין תחנת אוטובוס במקום ולא ידע איפוא לעמוד
ב. כשהגיע הנהג ובמקרה עצר כי הוריד נוסעת (אתמול הוא כלל לא עצר לו) ביקש בני כרטיסיה הנהג השיב בזלזול כי אין כרטיסיה ואז ביקש בני לשלם עבור כרטיס אך הנהג "האדיב" פתח לו את הדלת וענה שאינו מקבל שטר של 100 ש"ח והוריד אותו.
מיותר לציין שאוטובוס בגן יבנה הוא תופעה נדירה ואין הרבה אפשרויות תחבורה, אז למה כאשר כבר מגיע נהג עם אוטובוס ריק ברובו הוא מתייחס לנוסעים בזלזול ובאטימות.
אנו רואים מקרה זה בחומרה רבה ובהשחתת כספי ציבור, במקום לשרת את האזרחים הוא נוהג באוטובוס כאילו היה רכבו הפרטי
בזבוז שעות עבודה, עגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
טיפול חמור בנהג הפוגע המתעלל בנוסעים באופן קבוע פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה