פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דילוג על אוטובוס בשעות הערב נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 30.7.12 חיכיתי עם הבת שלי בת 4.5 בתחנה של קו 110, מול קניון מודיעין.ההשעה היתה 20:25 בערב וידעתי שאוטובוס שיוצא ב-20:30 לכיוון ירושלים,אמור להגיע..כאשר אחריו יש אוטובוס רק בשעה 21:30.
אני ועוד נוסעים רבים שהיו עם ילדים,חיכו בתחנה זמן רב והאוטובוס לא בא.שיחות למוקד נענו בתירוצים שונים:יש תקלה באוטובוס,האוטובוס כבר מגיע,היו פקקים.וכדומה.
בסופו של דבר האוטובוס הגיע בשעה 21:08 באיחור של למעלה מחצי שעה!הנהג טען שאמרו לו לצאת בשעה תשע.וזה שקר גמור כי לא זה מה שנאמר לי במוקד שירות הלקוחות.
הייתי עם ילדה עייפה מאוד,אחרי יום פעילות בחוץ,נודניקית.וכמוני עוד כאלה.
הגענו לירושלים באיחור,נאלצתי לקחת מונית הביתה מקניון רמות,כי הילדה היתה רדומה לגמרי כמעט.
עוגמת נפש והרבה עצבים ונזק לילדה סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש והכסף שהוצאתי על מונית הביתה. פתרון נדרש :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה