פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השתמטות מאחריות< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחרבת קונקס, במכתב הבא:
אני כבר יותר משנה תושב בעיר הזאת, ואני לא מבין איך העירייה מאפשרת פגיעה כה אנושה באוכלוסייה הכי חלשה פה בעיר- נטולי רשיון הנהיגה, על שלל הסיבות הנתונות, החל מצעירות, דרך פסולי הרישיון (כל אחד מסיבותיו הוא), ועד הגיל השלישי.
הפגיעה עליה אני מדבר היא בקווי האוטובוס הפנימיים (למרות שגם על קווי האוטובוס החיצוניים שמעתי תלונות, אבל אני לא חושב שהן מוצדקות). למשל, אני גר בבוכמן, וההתניידות שלי תלויה בקו 3, ולא הגיוני שרק כל שעה, לערך, יש אותו. לא הגיוני שעל מנת להתנייד באופן חופשי, אם אין לך רישיון, אתה צריך לגור בסביבות הרחוב המרכזי- עמק החולה.
בברכת שיתוף פעולה פורה,
נדב שמואלי

נעניתי במכתב הזה:
בוקר טוב,

פנייתך התקבלה במשרדי.
ארצה לומר, התחבורה הציבורית במודיעין מכבים-רעות באחריות משרד התחבורה (בכל הארץ אחריות משרד התחבורה).
המפעיל הוא זוכה במכרז הפעלה מטעם משרד התחבורה וכפוף להוראות המכרז שוב, מול משרד התחבורה.
העירייה, מנסה כל העת, לפעול לקיום מסלולים ברחבי העיר לרווחת התושבים, אך הנושא אינו בשליטה של העירייה.
לידיעתך ,
אריק משיח
מבקר העירייה
נציב תלונות הציבור


כך זה פועל כבר שנים- אלה טוענים שאלה אשמים, ואלה טוענים שאלה אשמים, ותושבי מודיעין עומדים בתווך ורק בדיעבד מקבלים את זה, ומחפשים אלטרנטיבות (מוניות - פגיעה אנושה בכיס של הצרכן, כי גם הם מנצלים זאת). איפה האמרה שהלקוח תמיד צודק??? בכלל התחושה היא כי האזרח בכל מקרה "יאכל קש", וזה לא נכון ולא צודק.
בברכת שיתוף פעולה פורה,
נדב

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה