פרטי התלונה

תלונות קונקס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך 10/03/13 נסעתי בקו 32 מיבניאל לטבריה הכרטיס רב קו לא עבר לנהג בקוד הנסיעה ביקשתי מהנהג להוציא פירוט של הכרטיס מכיוון שידעתי שיש לי עוד 3 נסיעות בכרטיס הנהג לא הסכים להוציא את הפירוט בטענה שזה לא חלק מהשירות שהם צריכים לתת ואמר לי שהוא עוצר את האוטובוס כי הוא מקבל לפי שעה לאחר וויכוח קצר הנהג הוציא פירוט וראה שיש לי עוד 3 נסיעות והעביר לי את הכרטיס כאשר ביקשתי מהנהג את הפרטים שלו הוא לא הסכים להעביר לי בתקוה לטיפול יעיל
עלבון סוג הנזק :

קונקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה