שירות נוראי. לא חוזרים לשם יותר! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
סניף עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשעה 20:50 נכנסנו למסעדת יטבתה בקניון עזריאלי. אף אחד לא התיחס אלינו, וכשבחרנו מקום לשבת, מלצרית פנתה אלינו בגסות שהאיזור הזה סגור, אז עמדנו וחיכינו ששולחן יתפנה (בלי שום יחס מצד המקום)בשעה 21:00 השגנו שולחן, והתישבנו, על השולחן היו תפריטים(מהסועדים הקודמים) והחלטנו מה להזמין. חיכינו 10 דקות למלצרית, והזמנו.חלק מההזמנה הייתה 2 מרקים, קפה הפוך, ו2 פרישייק, ציפינו שנקבל את המנות הללו תוך כמה דקות, אבל אחרי חצי שעה (!!!) של עצבים, קמתי ופניתי למנהל המשמרת, ורק אז קיבלנו אוכל לשולחן. בעצם יצא שלקח שעה מהרגע שהגענו לשם, ועד שקיבלנו את מה שבשבילו הגענו לשם.
המלצרית שלנו היתה נחמדה מאד- ליאת - אבל היו לה יותר מידי שולחנות לטפל בהם, ואף אחד לא טרח לעבור ולשאול אם אנחנו רוצים להזמין עוד משהו או אם הכל בסדר, למרות שהסתובבה שם אחראית בשם ליבנת.
כשסיימנו לאכול, רצינו להזמין חשבון, אבל ליאת עמוסה ולא יכולה לגשת, לכן פנינו לליבנת, שנראתה הרבה פחות עסוקה, וביקשנו חשבון, היא אמרה "בסדר" והלכה.כעבור כמה דקות, כשראינו שהחשבון לא מגיע ביקשנו שוב חשבון, הפעם מליאת. מסתבר שליבנת בכלל עוד לא הוציאה לנו חשבון !!! בשלב הזה כבר רתחנו מזעם, והחלטנו שאנחנו לא מעונינים יותר להכנס שוב לשום סניף של יטבתה בעיר!
מה כבר רצינו? לצאת לבלות בכיף, ברוגע, לאכול, להנות, במקום זה קיבלנו ערב של עצבים! (למנהל המשמרת קראו עילי ולאחת האחראיות- ליבנת)
יאיר, יוני, ושלומית
|
ו |
סוג הנזק : |
להוסיף מלצרים? להחליף הנהלה? לשנות מנטליות? לשנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|