פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על איכות האוכל והשירות של האחמ"ש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טיילת ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אתמול (בשעה 21:00) ביקרנו אני ושניים מחבריי בסניך יטבתה בטיילת ת"א לארוחת ערב.
בימי צעירותנו (לפני יותר מעשור) הסניף נחשב לאחד מהמסעדות הבולטות באיכותן בת"א. היום אנו בני 30 והחלטנו לממש קופון במסגרת ויזה כאל (39.99 ש"ח לארוחה).
לצערי, נתקלנו במקרה מצער שפגע בהנאתנו מהארוחה (בלשון המעטה) ושמצריך, לדעתי, טיפול חמור, על מנת שמקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד.
הזמנו כל אחד: מנה ראשונה, עיקרית ושתייה. ידידה שלי הזמינה לזניה, שהגיעה שרופה ולא אפויה כנדרש. היא לא טעמה ממנה וביקשה מהמלצר להחליף לה את המנה לרביולי עם שמנת.
הרביולי הגיע במהרה, אבל הטעם היה רע מאוד והשמנת הייתה מאוד נוזלית וצהובה. ידידתי הציעה לי ולחבר שלי לטעום מהמנה ואכן הטעם היה גרוע ביותר.
ביקשנו לדבר עם האחמ"ש, כדי שיאשר לחייב אותה רק עבור המנה הראשונה והשתייה ולא יחייב עבור המנה העיקרית.
תגובת האחמ"ש הייתה לא שירותית ולא אדיבה בעליל: "זרקתי שתי מנות בשבילך. אני לא יכול לחייב רק עבור המנה הראשונה והשתייה, משום שזה לא משתלם לך וזה יעלה לך יותר ממחיר הקופון". האחמ"ש לא טרח להתנצל, להצטער, להבין או להרגיע את ידידתי המאוכזבת (או אפילו לפצותה ולא לחייב אותה כלל עבור הארוחה).
הבנו את הלך הדברים ואת רמת השירות וביקשנו שיחייב אותה במחיר מלא של הקופון (למרות שהיא לא אכלה את המנה העיקרית). ביקשנו חשבון, שילמנו ועזבנו את המקום מבלי לסיים את הארוחה.
אנו יותר לא נבקר בסניף הנ"ל ואף נמליץ לכל חברינו לא להתקרב לסניף בגלל איכות האוכל ובעיקר בגלל איכות השירות.
לתשומת ליבכם!!!
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בפני ידידתי ופיצוי פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה