פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות זוועתית מצד המנהל ללקוחות קבועים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני הכל, ברצוני לציין שאני לקוחה קבועה של יטבתה, מזה כבר כמה שנים. באופן קבוע מידי שבוע לפחות פעם אחת אני יושבת ביטבתה, ואני אפילו בעלת הכרטיס הנחה VIP של הרשת. היום,בתאריך 19.08.08 כהרגלי, הלכנו כמה חברות לשבת ביטבתה בסניף עזריאלי אחרי העבודה והזמנו וופל בלגי. המלצרית שאלה על הטעמים האהובים עלינו, ואחרי כמה דקות חזרה עם וופל בלגי עם 2 מתוך 5 הכדורי גלידה שהזמנו, ואת שאר השלושה כדורי גלידה היא הוסיפה לפי טעמה, כיוון שלטענתה אין את שאר הטעמים שבחרנו.(לדעתי היא הייתה אמורה לחזור לשולחן ולהביר שאין את הטעמים האלו, ואם ברצוננו לבחור טעמים אחרים..אבל כל רשת והנהלים שלה) תחילה לא אמרנו דבר כי חשבנו לנסות, ואני אישית עובדת בעסק, בארקפה ואני מודעת להרגשה כשמנה חוזרת ובכלל ללקוחות בכללי, ולכן אני משתדלת להעיק כמה שפחות מתוך הבנה. לכן התחלנו לאכול את הוופל בלגי, ואז התברר שכדור גלידה אחד היה אגוזים, טעם שחברתי רגישה אליו, השני היה בסדר והשלישי היה מסטיק שהיה טעם מזעזע. חברתי התעצבנה ודרשה להחזיר את המנה, ואני מתוך הסיבות הנ''ל לא הסכמתי והמשכנו לאכול. אכלנו רק את הטעמים האהובים ואת הוופל בלגי עד שחברתי התעצבנה וניגשה למלצרית, אמרה לה לקחת את הצלחת וכשהמלצרית שאלה מדוע היא הסבירה לה. המלצרית קראה למנהל, שניגש אלינו בגישה ממש מכוערת אם מותר לציין ואמרת את המשפט הבא: "אני מתנצל בתור מנהל שלא אהבתם את המנה" והלך בגסות רוח. חברותיי נפגעו, והסברתי להם שכנראה הוא לא הבין נכון, שכן מי כמונו יודע כמה אנשים יכולים להיות תחמנים, וכנראה הייתה כאן אי הבנה והוא חשב שרצינו "לסחוב" מנה בחינם או עוד מנה או פיצוי. ניגשנו אליו שוב והסברנו לו שוב מה קרה, בהדגשה מלאה שאיננו רוצים דבר, חוץ משלהבא אותה מלצרית לא תעשה את אותה הטעות. והוא המשיך עם גישתו המרה וטען ואני מצטטת "המנה לא נראתה טוב אחרי שהחזרתם אותה, וזה נראה כאילו "שיחקתם" באוכל, למרות שלא אהבתם, אביא לכם גלידה חדשה". אז...
א.מצטערת מאוד שלא יכלתי לשחזר את המראה הנפלא שהיה לוופל בהתחלה, בכל זאת, כשאוכלים משהו המראה "קצת" נהרס.
ב. גם אם אכן "שיחקתי באוכל" ואפילו אם החזרתי לך פירור בצלחת, מי כמוך יודע, ומי כמוני יודעת שהלקוח תמיד צודק, ובסופו של דבר צריך לדאוג שהוא יצא מרוצה, ולא כמו שאני יצאתי היום מישם. בסופו של דבר לא לקחנו את הגלידה שהוצעה לנו כ"לצאת מידי חובה" וניגשנו לאחמשית מרצון לפרוק עול. היא היאתה מאוד נחמדה אך אמרה שאיננה יכולה לעזור כיוון שהוא הקודקוד ואין למי למסור את זה הלאה. ברצוני להוסיף כמה דברים.
א. יטבתה הפסידו היום לקוחה קבועה שלהם. את כרטיס VIP שלי השארתי אצל המלצרית. אינני מתכוונת לחזור לשם
ב.אני לא יודעת מה תעשו עם זה הלאה, אני רק יודעת, שהפסדתם לקוחה קבועה, שעד היום, הייתה מאוד מרוצה מיטבתה, בכל הערים. ג. למרות שזה לא נראה כך, המלצרית דווקא הייתה בסדר, למרות שהטעות עם הטעמים היא הרגישה שמה שהיא עשתה לא היה בסדר, והיא ניסתה לדבר איתנו ולהרגיע, בניגוד למנהל סניף.
בתודה..
אתי זכריה

עלבון סוג הנזק :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
עילי- עוזר מנכ"ל שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה ופיציתי אותה לאחר שיחה עימה

כמו כן עשיתי תחקיר של המקרה והוא טופל במלוא החומרה

תגובה:
למידה והפקת לקחים, כמו כן פיצוי הלקוחה לשביעות רצונה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה