פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם מצד המנהל ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה, ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום הנדון, התיישבנו אשתי ואני במסעדת יטבתה בעיר בקניון מלחה בירושלים. הזמנו מהתפריט את ארוחת הבוקר הכוללת בין השאר גם קנקן מיץ פירות.
ביחד עם הקנקן קבלנו גם שתי כוסות מלוכלכות מאד, אשר ניכר עליהן כי עברו שטיפה חלקית/חפוזה ובכל מקרה בלתי מספקת בעליל. המלצרית החליפה ברצון את הכוסות אך חזרה כשברשותה שתי כוסות מלוכלכות אף יותר.
כוס אחת ניתן היה לנקות בעצמנו וכך עשינו אך אני נאלצתי לשתות בקש היישר מהקנקן הואיל והכוס הייתה מלוכלכת ללא תקנה.
בארוחת הבוקר הגיעה צלחת גדולה עם הביצים, הסלט (אם אפשר לקרוא לזה סלט - מלפפון ועגבניה חתוכים בגסות) ושני כדורי גבינה, ביחד עם שתי צלחות קטנות.
הצלחת הייתה מלכולכת מאד, כולל לכלוך יבש שניכר היה שלא ירד בשטיפה. כמובן שגם שתי הצלחות הקטנות היו מלוכלכות. בקשנו שיחליפו - אותו סיפור כמו מקודם - כלים מטונפים...
בקשנו לדבר עם המנהל. הגיע בחור בשם גיא שטען בתוקף כי למרות שהכלים מלוכלכים, הם עברו מדיח וככה הכלים שם. אני מצטט - "הכלים עברו מדיח. אם תרצו אני אעשה בשבילכם פוליש לצלחות. אם לא מוצא חן בעיניכם, אין לי בעיה, המסעדה מלאה גם ככה. רק תשלמו על המיץ שכבר שתיתם, סכום של 23 ש"ח כמו שמופיע בתפריט". הסברנו לו שלא הזמנו מיץ אלא ארוחת בוקר (שמחירה 44 ש"ח) ולא ייתכן שנשלם על המיץ אחרי סיפור שכזה (כמעט מחצית מעלות ארוחת הבוקר כולה). הסברינו וטיעונינו נפלו על אוזניים ערלות ונאלצנו לשלם 18 ש"ח (הוא עשה לנו הנחה, בטובו...). יצאנו מאוכזבים, פגועים ורעבים.
מימינו לא נתקלנו ביחס אטום ומשפיל שכזה.
עלבון, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי הולם והתנצלות פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה