פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ותלונה על יחס החברה לתלונה. נושא התלונה:
נחמיהרוביןרובין נחמיה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏12 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.05.09 בשעה 12:45 לערך הגעתי אני ושותפה עיסקית לארוחה אני הזמנתי מנת פנקייק והיא ארוחת בוקר משולבת.
לאחר כ- 5 דקות עמידה הושבנו על שולחן. והזמנו לאחר כ- 5 דקות מהמלצר הדגשתי בפניו כי אנחנו רעבים ושיביא איתו גם 2 כוסות מים קרים כי היה ממש חם בחוץ.
לאחר מספר דקות ניגש המלצר והביא את לחם הבית ומיטבלים, ולאחר עוד כמה דקות את הפנקייקים והגלידה שהגיעה פשוט נמסה לה. אבקש לציין כי אנחנו יושבים ליד האוכל כבר כ- 10 דקות ולא קיבלנו עדיין סכו"ם, לבסוף כשהגיע הסכו"ם יחד עם הארוחת בוקר טעמתי מהפנקייקים המוזערים ותאמינו לי שגומי לעיסה היה יותר רך מזה אפילו לא ביקשתי מהמלצר לענות לי ממתי הם מונחים במקפיא!!!
הלחם אשר כבר נהיה אבן פשוט כבר לא בא לנו עליה יותר החזרתי למלצר את המנה ואמרתי לו להחזיר אותה למטבח!! ושיביא את הקפה בנתיים אחלנו ביחד מהארוחת בוקר עם סט סכו"ם 1 תוך מספר דקות הגיע הקפה והוגש לשולחן בלא תחתית וגם בלי כפית לערבב (השתמשנו בקצה המזלג), כאילו שאני איזה חבר של המנהל גיא ויושב אצלו בבית.
בסוף הארוחה ביקשנו חשבון וביקשתי את המנהל .... לאחר ששילמתי והמתנתי עוד כעשר דקות ביררתי אצל המלצר וזה אמר לי שהוא נורא עסוק!!! למים אגב אנחנו עדיין מחכים.
בפניתי הראשונה למנהל הרשת מר אורי,הנ"ל נתבקש ממני לפנות ישירות למנהל הסניף וזה ידאג לי לפיצוי, ואם הפיצוי לא יספק אותי שאפנה אליו חזרה.
בפניתי למנהל הסניף בחור בשם גיא בשיחתי עימו ציין בפני כי הוא נורא מצטער על זה שלא נהנתי אצלו במסעדה וכי הוא מבטיח לפצות אותי כמו שצריך ...... במילים שלו " אל תדאג תבוא לפה ואני אדאג לך כמו שצריך " . לאחר מספר ימים הגעתי לשם שוב אם אותו השותפה העיסקית מהפעם הקודמת ביודעין שאתם הולכים לפנק אותנו וזאת בכדי לתת לכם את ההיזדמנות לפצות לקוח, אך נידהמתי לגלות שמה שגיא מוכן להציע לנו כפיצוי הינו "עוגת שוקולד חמה"!!!!! אחת לשנינו מצחיק אני חושב, לא! בירצוני להוסיף שזה ממש גם לא מכסה אפילו את הדלק לקניון לצורך העניין
חזרתי טלפונית למנהל הרשת אורי לאחר שנתבקשתי ממנו לחזור אליו במידה ולא אקבל טיפול הולם ממנהל הסניף בירושלים גיא.
אך זה בתגובה החל לצעוק עליי ולדבר אלי נמרצות בצורה לא יפה ועוד הוסיף שלא אכפת לו וכי הוא מודע לכל אירוע ולכל בעיה בסניפים ופיצוי אשר הוצא לי הינו פיצוי הולם.
הוספתי והדגשתי לו כי הוא אינו יודע אפילו את פרטי האירוע וכי חשוב לי שהוא יידע ממנו,ואורי הוסיף ואמר "אתה יכול לשלוח לי אותו ואני אקרע אותו".
הוספתי ואמרתי שלא ככה מתאים לפנות ולדבר ללקוח בטח שלא לקוח שבא לאחר תלונה וזה הוסיף "זה היחס שאנחנו נותנים וזה הפיצוי שאנחנו נותנים ואם זה לא מתאים לך ....." (חפש).
אשמח אם תוכלו להפנות את תשומת ליבו של המנכ"ל ו/או הציבור הרחב, ומה עליהם לעשות במקרים כאלו שהם מקבלים שירות מבוזה ובלתי הגיוני של שירות=כסף.

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה