פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש + חוסר שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
בתאריך הנ"ל חגגנו לבעלי מסיבת שחרור בסניף יטבתה שבקניון מלחה. את הערב דאגתי להזמין מספר ימים מראש ואף הגעתי למקום יום קודם ע"מ להזמין תפריט ולשלם מראש. כמות המוזמנים הייתה 15 (משפחתי והמשפחה של בעלי).
בפגישה עם האחראי שהיה ביום רביעי (10/2) ביטבתה סגרתי על ה"דיל" של כל סועד ב- 40 ש"ח כאשר האוכל ללא הגבלה. כ"כ סיכמנו שבמקום לקבל הנחה אקבל גם צ'יפס, קינוח לכל אדם ושייק בננה תמר בנוסף ללימונדה/ תפוזים שמוגש. את כל הדברים הבחור ששירת אותי כתב על דף ובסוף הפגישה נתן לי אותו.
בערב החגיגה הבחור איתו סיכמתי (נדמה לי שקראו לו עודד) לא היה.
לא הוגשו הדברים שסיכמנו עליהם ואפילו לא הדברים הקבועים בתפריט של ה"דיל" .במקום 3 סוגי סלטים הגיעו רק 2, לא הגיע "סלט יטבתה" לכן ניגשתי למלצר והבאתי לו את הפתק שכתב האחראי ע"מ שיידע מה להגיש. למרות זאת לא הגיעו הדברים שביקשתי. שייק בכלל לא הגיע ולאחר שהתלוננתי הביאו שייק תות בננה במקום בננה תמר שהזמנתי.הלכתי 3 פעמים למלצר לבקש את הצ'יפס ורק בסוף הארוחה (לאחר שעה ) קיבלתי אותו. בנוסף, לאורך כל הארוחה מעולם לא ניגשו לשולחן למלא את הצלחות הריקות. ההגשה הייתה חד פעמית! למרות שסוכם אחרת.
כ"כ השולחן היה ערוך ל-13 אנשים במקום ל-15, היו חסרות כוסות ובתחילת הארוחה התעסקנו בלבקש כוסות או סכום.
במקום הקינוח (גלידה/ סלט פירות לכל סועד בנפרד), הגישו 3 צלחות עליהן גלידה מעורבבת עם הסלט( בלי כפיות- עד שביקשתי).
לבסוף, מבואסת( אך בלי להתלונן) ניגשתי לשלם את היתרה ( המחיר שסוכם היה 600 כאשר שילמתי 200 מקדמה ולכן נותרו לי 400 ש"ח לא כולל שירות). הבחור שהיה בקופה (גיא) ביקש לחייב אותי על הצ'יפס והשייקים למרות שהם נכללו בתוך ה"דיל" עליו סיכמתי עם האחראי יום קודם ואותו הבאתי כתוב למלצר. כ"כ הבחור העז לומר שלא היינו 15 אנשים אלא יותר, כאשר לאורך כל הארוחה היינו בכלל 13 אנשים ורק לבסוף התווספו 2 אנשים נוספים- סה"כ 15.
כל הוויכוח הכספי התנהל מול משפחתי ומול השוהים במסעדה כאשר הבחור טוען שאני משקרת ומעולם לא סוכם דבר כזה, ביקשתי את הדף מהמלצר ע"מ להראות שזה מה שהארחאי שהיה קודם לכן כתב.והוא טען שהוא החזיר לי את הדף למרות שלא עשה זאת והדף נשאר אצלו!.
לבסוף הלכתי כולי נסערת, שילמתי את מלוא כספי 600 ש"ח + 60 ש"ח שירות למלצרים. כאשר לא קיבלתי אף לא מחצית ממה שהזמנתי, טענו כלפי שהבאתי יותר מ-15 אנשים - שקר מוחלט וניסו לחייב אותי על אוכל שכבר שילמתי עליו! הערב נהרס, הכסף הלך וביישו אותי מול כולם! אשמח לקבל את עזרתכם בהגשת תלונה.

תודה!

סיון המאיר 0578148262
עוגמת נפש סוג הנזק :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה