פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית אוכל שלא הוזמן וחוסר התייחסות של מנהל הסניף! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
כתבתי ליטבתה ולא נעניתי עד היום. להלן מכתבי:


22.4.2010

שלום,

אתמול הייתי ביוטבתה בסניף ירושלים, בערך בשעה 13.35. הזמנתי 2 מנות ללקיחה הביתה של אורז מוקפץ עם ירקות, ביקשתי שבאחד הסלטים המצורפים למנה לא ישימו חסה ושאר עלים. חיכיתי עד שקראו לי. כשהמנות היו ארוזות שאלתי את מי ששילמתי לו אם בסלט אחד אין את מה שביקשתי, תשובתו היתה "הכל בסדר לפי ההזמנה".
כשהגעתי הביתה ופתחתי את האריזות של הסלטים נדהמתי מאד, ראיתי ששתי האריזות זהות - בשתיהן יש אותו הדבר של ירקות. כמובן שזה לא נאכל.
כשהתחלנו לאכול את האורז המוקפץ נדהמנו לגלות שהכל מלוח מידי, חריף מידי ועם יותר מידי רוטב סויה! בלתי אכיל לגמרי!
ברצוני לציין, כי בעבר נהגנו לאכול ביוטבתה באותו סניף בירושלים את אותה הארוחה והתבלון היה עדין ביותר ממש נהדר, כפי שראוי.
ברצוני לציין שאני במקצועי טבח מזה למעלה מ – 30 שנה ועסקתי בכל סוגי וצורות הבישול בכמויות של למעלה מ – 500 איש, כך שאני יודע ומכיר את נושא הטבחות!.
שאלתי – מה קרה?
התקשרתי לאותו סניף ששם קניתי והשארתי הודעה לגיא שיתקשר איתי. מיותר לציין אבל הוא לא מצא לנכון להתקשר ולברר למה חיפשתיו – עד הרגע הזה!

מחכה להתייחסות הנוגע בדבר בהקדם האפשרי.

גם בריאותי. סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה