פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזון מקולקל ויחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון ירושלים כתובת:
קניון ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, באוקטובר 2009 סעדנו כמה חברים במסעדת יטבתה בקניון ירושלים באותו לילה חשנו שלא בטוב ולמחרת לחלק מאתנו היו הקאות ושלשולים. פנינו למשרד הבריאות לבדוק את העניין ואכן מבדיקה שנעשתה התברר כי נמאו ממצאים חריגים והמסעדה אף נקנסה ב-1,000 ש"ח. פנינו בשלב מאוחר יותר למסעדה וזאת משום שהחבר שלנו נכנס לניתוח קשה והחלמה ארוכה בבית חולים, פנינו בכתב למנהל המסעדה על מנת שיחזיר לנו את כספנו וזאת לאחר שנגרם לנו עגמת נפש. הוא בתשובה ענה כי מאחר ונקנס אין הוא צריך לשלם. פנינו למנכ"ל יטבה בתל אביב במכתב עם השתלשלות העניינים והוא ביקש שנשלח לו אישורים רפואיים, מאחר ולא פנינו לשום רופא בגלל שהבנו שזה מהאוכל וגם קיבלנו תשובה ממשרד הבריאות כי אכן נמצאו ממצאים חריגים. פנינו אליו שוב בפקס (25.4.2010)בתקווה שיחזיר לנו את כספנו ששילמנו על הארוחה המקולקלת וכלל לא נהננו (למרות שהשירות של המצלרים היה מעל למצופה). עדיין לא נעננו כלל. אנו פונים אליכם בתקווה שאתם תוכלו לסייע לנו. אין לנו כל רצון למצות את זכותנו בדין. אנו מבקשים כי כספנו יוחזר אלינו וזאת עקב עגמת נפש ואי שביעות רצון מהארוחה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את כספנו חזרה על הארוחה. פתרון נדרש :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה